/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bærbar lukker ned !!!
Fra : import1995
Vist : 545 gange
40 point
Dato : 10-09-07 14:12

Troede først at det var et køleproblem, den lukker ned rimelig hurtigt og blæser starter, men nu er den renset og intet hjalp, så formatterede vi den med recovery cd, og her kørte den i over 1 time uden problemer, men da XP skulle færdig ins. m.m. kommer den med blå skærm og siger
A problem has been detected

PFN_LIST_CORRUPT

Kan det så være harddisken der driller !!!!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 14:16
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 11-09-07 07:59

Ja harddisken eller din cd/cdlæser der ikke er helt ren.
Rens CD og rens læseren med en cd-rense skive og prøv igen.
Vælg fuld formatering af disken.

Hvis du har data der skal reddes så få det gjort først.