/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
bærbar. Hvad kan opgraderes?
Fra : Sygate
Vist : 464 gange
83 point
Dato : 07-09-07 14:26

Hejsa !
Kan man opgradere f.eks grafikkort og harddisk og processor i en bærbar?

Hvis man kan med nogle og ikke med andre, skal det så være IKKE integrede ting, som f.eks et ikke integreret grafik kort osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-07 14:33

Selvfølgelig kan man det - du kan da bygge en ny.....

Men tror det bliver billigere (og mere problemfrit) i den sidste ende at købe en der passer til det behov du har.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-09-07 15:32

Enig med refi... det kan ikke betale sig - køb en ny... det er billigere

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 83 point
Dato : 07-09-07 19:51

Hvis den er født med et dedikeret grafikkort kan det selvfølgelig godt skiftes, ellers ikke.

Harddisken kan sagten skiftes den sidder under et låg nedenunder.

Processoren (CPU) kan også godt udskiftes til en type som motherboardet understøtter, men så skal du tl at skille den helt ad. Så fat en skruetrækker eller to, så er du igang.

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 08-09-07 00:29

harddisk og processor og rem kan altid skiftes har gjord det et pa gange med min bærbar men du bør ikke skifte din CPU da du kan rasiker at din plæser ikke kan køle den ned da den er lave til den der sider i nu du kan rasiker at den Brænder af ellers kan du skrift resten undskyld Stavefejl

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 08-09-07 05:19

Tak for svaret Fijala.