/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
interne explorer 7
Fra : tovelizzie
Vist : 1188 gange
100 point
Dato : 04-09-07 13:51

hej alle kandu brugere
jeg har fået et problem med explorer 7
når jeg vil ind på en side feks. komogvind - jeg kan komme ind på deres hjside , men kan ikke vælge nogen spil , uden den bare går tilbage til skrivebordet , prøver jeg igen er det, det samme
mangler jeg noget eller er der bare kuk i det hele .
på forhånd tak - tove lizzie

Kommentar
Fra : dior

Dato : 04-09-07 13:55

Hej Tove.
Måske kan det være det er fordi du ikke har Java installeret på din pc?
Eller måske skal du slette dine cookies.
Hej fra dior

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-07 15:18

som regel - hvad jeg hører fra andre - er det javaproblemer der driller

prøv at køre den her: http://secunia.com/software_inspector/ (sæt kryds i "enable througt system)

så kan du kontrollere om dine programmer er fuldt opdateret

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-09-07 15:37

hej meritdk
tak for dit svar - kan slet ikke få lov at komme ind på den side med java - nu skriver den at hukommelsen kunne ikke "read" iexplorer.exe-programfejl
og skriver SysFader afslutter
explorer er også på Engelsk , fås den også på dansk ?
med venlig hilsen Tove

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 04-09-07 15:46

ouch - den SysFader kan være både snavs og en legal fil - så jeg vil foreslå dig at smutte ind her og oprette/tilmelde dig som bruger - det er helt gratis :

http://www.malwarecheck.dk/forum/

Derefter følg vejledningen her: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9 og læg de to logs ind i kategorien hijackthis logs

så får du hjælp fra kyndige folk

ps.. har explorer altid været på engelsk - eller hvad mener du - for har den forandret sig er der endnu en god grund til at gøre ovenstående

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 04-09-07 16:44

hej igen
vil da lige prøve disse adresser og melde mig ind , og se hvad der sker - må desværre afsted nu og kommer halvsent hjem , men du skal ha 1000 tak
hilsen tove

Kommentar
Fra : lasama

Dato : 05-09-07 08:28

du kan godt få den på dansk...min er.....gå op på den danske side og download den

http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/default.mspx

Godkendelse af svar
Fra : tovelizzie

Dato : 05-09-07 16:05

Tak for svaret miritdk.
nu virker det , var åbenbart den java --
hilsen tove

Kommentar
Fra : tovelizzie

Dato : 05-09-07 16:07

hej lasama
du skal bestemt også ha mange tak
dejligt at i hjælper sådan
hilsen tove

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-07 21:42

velbekomme