/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bliver du gammel ?
Fra : o.v.n.
Vist : 1415 gange
100 point
Dato : 31-08-07 02:02

Jeg fandt lige denne test hos TDC, linket fra et nyhedsbrev: http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=13426 jeg kan forvente at blive 98,1 år, så i unge mennesker, ud at arbejde med jer, i skal betale min pension i mange år
Er der nogle af jer der vil fortælle hvor gamle i kan forvente at blive, ifølge denne test, husk at være ærlige når i svarer både i testen og her

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-07 04:14

12 ½ år jeg er død for mange år siden.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-07 04:27

96,7 år,så gammel bliver jeg sku ikke,de må have jokket i statestiken hopper af omkring de 70 stykker,
jeg har ikke tid til at vente længere,vigtig aftale med

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-07 04:31

er ikke en mand men en smuk kvinde(sige hun selv)bare spørg alle gifte mænd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-07 04:32

t

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 31-08-07 06:37

79 år bliver jeg

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 31-08-07 07:12

93 år til mig. Derefter

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-08-07 08:16

Vaxen

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 31-08-07 08:20

Tjahhhhh der kan man bare se!! Jeg skulle blive 92,2 år. Gad vide hvor mange points jeg så vil have optjent på Kandu??

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 31-08-07 08:23

83,7 år. Men hvor er den dog fjollet. Fx spørger den om mine forældre er blevet over 80 år - nej det ved gud de ikke er - de er 62. Ryger du NEJ, men det har jeg gjort i 12 år osv osv....

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 100 point
Dato : 31-08-07 08:29

85.6 år.

Det bliver mine unger nok glade for, så er der mange år endnu, hvor de kan småplatte mig for penge.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-07 08:29

Jeg bliver ca. 76 år.

Ca., fordi der flere faktorer, som ikke var med.

En af de dumme: De forventer, at jeg enten er fraskilt, enke eller gift..... hvad med single?
Den mangler...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-08-07 08:35

88,5 - måske 98 hvis jeg holder op med at læse diskens indlæg...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 31-08-07 08:37

åh jow moster - eller os der bor med børn - eller bedsteforædre, eller veninder eller....

Jeg tror testen er lavet til ældre.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 31-08-07 09:23

90,5 år

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-08-07 09:51

88,9 men kun hvis jeg flytter på landet

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 31-08-07 09:52

jeg vil blive 85,7 år gammel. den trak godt fra da jeg trykkede ja til rygning

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-07 11:46

Jeg tror også at testen er mangelfuld, og kan se i er enige, helt enig med jomfruane, spørgsmålene er skruet sammen sådan at den vil være næsten umulig at besvare som ung, Stounberg du bliver sikkert meget gammel, disken har slet ikke vist sig her
god weekend til alle, jeg følger lige med lidt før jeg trækker lod om pointene

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-07 12:01

Ja, det er noget fis - flere steder kan man svare "andet"

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-08-07 13:10

Hov hov - Det er ikke de unge der skal ud at tjene din pension. den har du for længst selv optjent og betalt gennem din skat.
Jeg husker da man indførte kildeskatten, da skulle vi betale noget der hed pensionsbidrag, det skullle ligge indtil vi gik på pension, så en dag hvor statskassen gabede særlig miget, enedes man om at smide pensionsbidraget i gabet på den. Vi betaler det stadigvæk de har bare sløjfet navnet og kalder det skat - ligesom kæresten - Men uanset navnet så har du betalt din pension. Man prøver bare ar give os dårlig samvittighed ved at kalde os ældrebyrden, og ynke de unge der må knokle for vores skyld. så kan vi ligeså godt kro os af at vi har betalt deres gode uddannelse, så de får en løn der kan betale deres egen pension.
såå lev bare videre med god samvittighed

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 31-08-07 14:08

75,2

Jammen så har jeg da 23 år tilbage.

Hmm en underlig tanke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-07 14:26

Jamen jeg optjener skam til min pension med god samvittighed og bliver ved mange år endnu, det jeg mener med at de unge skal underholde mig er: Ligesom min og andres skattekroner går til de nuværende pensionisters mad og ophold (det kunne gøres bedre ) så skal de arbedjsduelige unge stadig arbejde og betale skat når jeg bliver gammel, ellers går samfunds maskineriet istå og jeg skal æde min pensions opsparing i stedet for mad, så tror jeg ikke jeg skal regne med at blive 98år

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 31-08-07 15:25

Hej Valde
Du har ret vi har selv betalt, Og skulle vi have efter det optjente skulle vi have meget mere
.
Iflg Thor er der jo penge til at købe hele verden. Men dem skal de rige have istedet
( giv til dem som har og tag den smule dem som ikke har fra dem )
Hilsen Valdera

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-08-07 15:28

Ovn - Det jeg fortalte var at da man lavede kildeskatten, forhøjede nan den med det den nye folkepensio ville koste og kaldte tillægget Pensionstiillæg, At nan så ikke kunne tåle at se den gabende tomme kasse og smed det deri, ændrer ikke ved den kendsgerning at vi har betalt. Man satte ikke skatten ned da man fjernede betegnelsen Pensionstillæg

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-08-07 15:52

Valdera - Ja og dem der nu sparer op til deres pension, betaler pensionen mindst to gange alligevel er de bedre stillede en os der voksede op i tyverne og trediverne. Fordi det var deromkring man gjorde uddannelserne gratis, og lod os med arbejde betale (Det lyder som en beklagelse; men man skal være glad for det, alt tget i betrgtning) Vi måtte også betale til dem på pension. (De fik nu ikke så meget) Vi skulle også gennem skatten betale vores kommende folkepension, så var der ikke penge til at spare op til pensionen samtidig - Det skulle vi heller ikke tænke på, blev vi lovet. lø,nen var vel ikke nær så sror.
Skidt med alt det piveri. Nej men jeg kan ikke tåle at høre ordet ældrebyrde, og høre om de stakler der må knokle for at holde os i live.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-08-07 17:09

98,7 men det kan ikke passe, jeg bliver over 100
Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 31-08-07 17:18

Jeg bliver 83,5 år og havde fruen ikke siden ved siden af og sagt hvad jeg skulle svare så var jeg nok blevet 110 *g*

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 31-08-07 17:36

da-da-daaaaaa 98,3 (og uden at lyve/pynte)

thyfoon -

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 31-08-07 18:39

93,4 år.
Det er da ok!!
1-7 børn, det er da en ordentlig flok hvis man har mere end det!!
Tror også testen er lavet til ældre..
Min mor lever i bedste velgående som 76-årig!!
Det kan man ikke se nogen steder..
Testen kunne laves bedre og SJOVERE..
Kom igang med-kandutter..
Lad os se noget der dur!!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-08-07 20:34

75,6 år
Piv snøft

Citat
En af de dumme: De forventer, at jeg enten er fraskilt, enke eller gift..... hvad med single?
Den mangler...

Enig
Jeg er single og har det fint med det, det ville have været en god svar mulighed

Det trak da heldigvis et par år op at jeg bor på landet
Det er sgu da motion nok i sig selv!!
Får da snart hund der skal leges med, det er fin motion
Bare at fælde, save, kløve, slæbe og stakke træ er sgu det samme som styrke træning

- Anden

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-08-07 20:38

Fik lige tilpasset svarmulighederne
+20år
95,1 år

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-07 20:51

Ikkke snyde bil and Thyfoon hvad gjorde med fruen da du pludselig blev ældre, var hun sendt på indkøb så du kunne snyde

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-08-07 21:12

Jamen ..

Motion spørgsmålet kan jeg jo ikke svare ærligt på og at jeg aldrig har været gift kunne heller ikke svares på, PIV

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-08-07 22:06

Og vi er jo lissom ikke en minoritet, vææl!

Gad vide, hvor gammel man bliver, hvis man svarer " andet" til det hele?

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-08-07 22:52

Din nuværende alder? Andet
Mand eller kvinde? Andet
Ryger du? Andet (sjov tobak, eller )
Er et andet lægecheck så af dyrlægen?
Bor sammen med: Andet Hmm????

Ej, nu er jeg vist plat igen

- Anden

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 31-08-07 22:53

Prøv camillasmoster..
Lad os høre...............
taunusand.. hvilken hund skal du ha'???
håber selv at få en bernersennenhvalp snart!!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-08-07 23:19

-> Bertlov
Citat
Min mor lever i bedste velgående som 76-årig!!

Min bedstemor er 88år og hun er stadig med til at malke både morgen og aften, samtidigt holder hun sin have rigtig flot, jo da, som ældre kan man sagtens være aktiv

Jeg skal have en dansk/svensk gårdhund på fredag, var ude at besøge den idag, den er fuld af liv
Glæder mig enormt meget
Du ved, det er sådan en ligesom "matador-hunden"

Hvem husker ikke replikken:
"Det er en tysker!!"

- Anden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-07 23:49

Bliv endelig ved, jeg lukker først i morgen engang, en sådan test kunne laves bedre, men sikke en masse kommentarer i har rart med en smalltalk tråd uden personlige overfald

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-07 23:54

Flere som vil teste jeg smider lige 50 P mere ovenpå, i anledning af det er lørdag

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-09-07 00:04

Hmm.. Der burde da være flere der læser smalltalk
Det har da været vejr til at sidde inde i

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-07 00:11

Ja vejret har ikke været til at køre Major uden førerhus

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 01-09-07 00:12

83,5

Har længe haft en ide om at jeg ikke blev med end 50+ bare sådan en fornemmelse.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-09-07 00:34

Citat
Ja vejret har ikke været til at køre Major uden førerhus

Nej, gårdspladsen trænger ikke til at blive revet nu

Imponerende du kan huske at jeg har den gamle sag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-09-07 03:40

Jeg arkiverede testen, som ubrugelig, allerede ved: Hvor mange af dine bedsteforældre er blevet 80 år eller mere?!

Allerede dér blev min forventede levealder reduceret...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-09-07 03:42

Og ingen af dem er døde endnu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-07 03:53

Vi er flere som har konkluderet at testen er beregnet for personer som er ovre puberteten

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 01-09-07 07:36

108,3 bliver jeg når fruen ikke kikker med LOL

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-07 08:18

Argh, 88,4 år.

Selvfølgelig fint nok, hvis man er frisk og i fuld vigør - men hvor mange 88-årige er det?

Heldigvis arbejder jeg som selvstændig, så jeg er ikke tvangsindlagt til at gå på pension, når jeg bliver 67 (eller er det 65? ), og det er da en stærkt formildende omstændighed.

Men alligevel har jeg det ligesom Manse - nogle og 70 må være passende. Og max 80, tak.

Tænk at henslæbe de sidste 10-15 år af sit liv på et plejehjem. Føj for helvede.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-09-07 10:48

Citat
Bliver du gammel ?

Er blevet gammel.
Folk vil gerne leve længe,men ingen ønsker at blive gammel ?????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-07 11:00

Gammel af sind eller gammel af alder....

Det er en almindelig opfattelse, at bare man er i live, er alt godt

Jeg vil da ikke "bare" være i live/overleve - hvis der ikke er mere "krudt" i mig - uanset alder - vil jeg da hellere herfra! Der skal da være mening med det.......

Kommentar
Fra : oldham

Dato : 01-09-07 11:34

tror jeg bliver 78

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-09-07 11:57

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hmm.. Der burde da være flere der læser smalltalk
jO NOGEN LYTTER MED uden at ville deltage i testen.
Jeg har dog været inde med et lidt "surt "opstød og lidt pveri.
Jeg synes da nok i forlanger ret så meget: "Fuldt vigør" til i bliver 98. Nej så eri forlængst tilfreds med at være i vigør.
"Fuld vigør" Er vel det man er som 18 årig - ikke som 98 årig.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 01-09-07 13:50

Fri mig for at blive 98 så håber jeg han har sendt en enkeltbillet og ormene har gjort deres endelig ikke plejehjem med spare bleer
Hilsen Valdera

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-07 14:03

Jamen tænker i da slet ikke på at blive 98, åndsfrisk og rørig som en på 20
Manse er det hende her du har aftale med når du bliver 70: http://www.petticoatlane.co.nz/gallery/horror/sexyreddevil

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-07 14:10

Tak for svaret maj_britt. Det blev dig denne gang, ikke nemt at vælge et indlæg frem for andre, når det er et spørgsmål i smalltalk
Citat
hvor de kan småplatte mig for penge
nu har du så lidt point at suplere med Tak for indlæg til alle God weekend

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 01-09-07 14:37

Uden fis bliver jeg ifølge testen 102, 5 år, men på den anden side - min oldefar døde 2 måneder før han kunne være blevet 105 så, hvorfor ikke

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-09-07 17:39

Citat
Vi er flere som har konkluderet at testen er beregnet for personer som er ovre puberteten

Ja, spørgsmålene burde justeres efter ens alder som man vælger til at starte med

Kommentar
Fra : dior

Dato : 16-12-07 20:02

Læste først om denne test i dag,men ville da lige prøve den
Jeg skulle iflg. den blive 88,4 år.
Lad os "gamle" skrives ved igen til den tid