/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Se lige en gang
Fra : hejdi
Vist : 721 gange
50 point
Dato : 30-08-07 15:19

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-07 15:27

Og ? ? ?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 30-08-07 15:33

har set nu.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 30-08-07 15:41

hvorfor skal vi se?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-07 15:53

Nøj hvor er det lyserødt.
Er det min skærm (19" 1024X768) - elle skal billederne være lidt slørede.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-08-07 16:05

- har osse set, prøver at glemme det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 16:10

Har set TO gange - det hjalp ikke på forståelsen - må vi bruge livliner ???

Kommentar
Fra : akle

Dato : 30-08-07 16:26

Burde nok måske stå under "TIP", men dét du ønsker er vel at reklamere for din vare. Også jeg synes også det hele er meget rosa, skønt dine billede eksempler ser da fine ud. Mange er ret dygtige i billedbehandling f.eks. via PSP eller Adobe, så det kan man muligvis klare selv? DOG -
Held og lykke med dit projekt!
MVH Akle

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 30-08-07 16:34

Ser du ikke lidt lyserødt på det hele? Meld dig selv

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 30-08-07 16:35

Flot opsætning.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-08-07 17:09

Ligner Flashback fra spaghettiwesterns.Så det er ikke så ringe endda.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-08-07 17:38

Hvorfor mon Hejdi har 21 annulerede spørgsmål?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 17:40

Det bliver til 22 i november....

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-08-07 18:36

Et gratis billedbehandlingsprogram og to filtre og så er man kørende?

Er nogen så blåøjede?

Ja smag og behag er forskellig.....

Hader rekvalme!

Måske skulle man selv overveje...
Skal du havde inrettet dit hus eller bygget noget om så skriv til mig hejdi
kan også photoshoppe for dig til 98kr per stk

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 30-08-07 18:44

Bortset fra at det er plat, kvalmende, pløret og smagløst, ser det da meget pænt ud.

Næh se hellere MINE bryllupsbilleder på: www.xxxxxx.dk (reklame slettet af censuren)!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-08-07 18:50

De vestjyder kan det der

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 30-08-07 19:04

For helvede Det var en dårlig joke. Og så er der (/=)&(&%¤ en hjemmeside der hedder:
www.xxxxxx.dk AAAAAARRRGHHHH!!!

Nogen gange er livet ONDT!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-08-07 19:52

Farven gir mig brækfornemmelser, måske noget for hospitalerne.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-07 20:49

Men på den anden side - hvis i ikke var sådan nogle gamle nikkedukker........... men lidt mere romantiske, så kunne det måske gøre lykke, at bestille en lille fotoserie.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-08-07 20:57

Jeg syntes det er flot lavet!Men lidt trist at jeg ikke kan se billederne af kæledyrene

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-08-07 21:08

Citat
Men på den anden side - hvis i ikke var sådan nogle gamle nikkedukker

Gu`er jeg en gammel nikkedukke.Men hvis jeg ser bort fra spaghettiwesterns,ligner det jordbæris,smurt ud over hele skærmen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 30-08-07 21:14

Kære e.c.
Hvis du skal bruge romantiske billeder er vi mange profesionelle fotografer der leverer ordentligt håndværk.
Og har lært at beherske os når vi er inde i Photoshop.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-07 21:28

Mosebaek & fotowig .........................
Jow og det var også bare lige.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 30-08-07 21:31

e.c.
Helt OK. Du må også gerne være her

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-08-07 21:38

Som jeg altid siger til mine venner, opfør jer ordentligt eller jeg laver et billede af jer..........
der ligner.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-08-07 21:54

Citat
Mosebaek & fotowig .........................
Den forstod jeg godt.
Og jeg ved også,det ikke er min pligt at nedgøre de kunstneriske udfoldelser.
Men helt ærlig:Jeg har set det flottere.Der er lidt for meget Morten Korch over det.
Nu vil nogen måske sige: Morten Korch & spaghettiwesterns,hvordan kan det sammenlignes.
Jeg elsker begge genre,men de er total urealistisk.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-08-07 22:09

Og nu mens jeg er i min sentimentale hjørne (Morten Korch) lyt til denne med Bjørn`s orkester.
http://www.dansradion.se/norgetoppen/rostsedel2.htm
Er måske nok en sidespring fra tråden......................

Mosebaek.

Kommentar
Fra : bams

Dato : 30-08-07 22:16

uha, det er dog skrækkelige udtonede billeder, overhovedet ingen smag i dem ?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-08-07 22:45

hvad er spørgsmålet? Spurgte du om kritik af din HP eller ønsker du bare at generere en masse hits på en syg ide som ingen elles ville falde over.....

Ziggy99