/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Onboard højtaler
Fra : Jonassen
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 30-08-07 00:28

Er der en der ved hvor jeg kan købe en ny højtaler til mit pc-kabinet. Det skal være inklusiv ledning samt stikket til at montere i Motherboardet?

Jeg har selv googl'et lidt - men uden held.

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 30-08-07 01:00

Kig på:
bjtrading.dk
de samler pc'er efter brugerens ønske, så mon ikke du kan være heldig??

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 30-08-07 01:04

Glemte lige...
Tror ikke du finder det på hjemmesiden, men kontakt dem!!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 09:08

Hvis ikke du lige finde en så har den nærmeste genbrugs jo massevis af kabinetter hvor du sagtens kan få lov at "score" en

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-09-07 18:01

Hvor var det nu liiiige, jeg skulle sende den der højtaler hen ?
Eller har du fundet en ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 10-09-07 20:43

@Gambrinus

Jeg har ikke fundet en endnu, men hvis du ligger inde med en vil jeg hjertens gerne købe den.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-09-07 23:09

Skriv et tophemmelig privat indlæg med e-mail adresse eller telefonnummer.
Så kan vi lige finde ud af, hvad det er for en du skal bruge eksakt.
Gambrinus
(Jeg ka' nok ikke sende den før i morgen)

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 10-09-07 23:18

@Gambrinus

Du kan fange mig på gakken(at)hotmail.com

Jeg har brug for den lille højtaler med ledningen og stik monteret.

Det er lykkedes mig at spiltte både højtaler og ledning af på min computer da jeg opgraderede mit bundkort.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 50 point
Dato : 10-09-07 23:29

E-mail sendt.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Jonassen

Dato : 12-09-07 13:19

Tak for den store hjælp Gambrinus.

Det er vist det amerikanerne kalder "duty above and beyound".

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-09-07 13:45

Har ponyexpressen været forbi ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-09-07 13:52

Det er sgu' nogle dyre smøger, du ryger. Hva' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 12-09-07 23:56

Jeps. Posten kom i dag - højttaleren er monteret.

Jeg tænkte at der også burde være til en pakke tændstikker. Smøgerne tænder jo ikke sigselv.

Og jeg er bare glad for at ha' fået løst mit problem.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-09-07 00:02

Og jeg er bare glad for, at jeg ku' hjælpe.
Gambrinus