/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Igen en idiot
Fra : Teil
Vist : 962 gange
100 point
Dato : 29-08-07 12:25

der ikke tåler at blive modsagt.
Citat
BEMF timing for 3-phase Brushless Motor

Er der en der vil hjælpe mig med, at ændre Coderne, der er skrevet I C++ ???
Se Coderne her:
www.sunwind.dk/projekt/Mine-C++Coder.txt

Det er BEMF timning - funktionen jeg skal havde tilføjet I Coderne.

I Menu setup manual, skal jeg kunne indsætte, det tal der skal gælde for BEMF timning.

Der bruges en Børsteløs regulator på 45A der virker mellem 11-46VDC
Se her:
http://www.himodel.com/electric/HiModel_AS_Series_3-10S_Brushless_Motor_Speed_Controller_HV-45A.html

Håber meget du vil hjælpe mig, da det er et stort problem for mig når jeg skal afprøve egen lavet motor.
Du kan sende forslaget for dine ændringer af Coderne til min E-mail: mjs(AT)nypost(DOT)dk

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen

Citat
Tænk at en virksomhed som sunwind er så frække de bruger gratis
hjælp til deres IT afdeling.
Hvad med at betale prof. for arbejdet.

Citat
Styr lige dine ORD..
Jeg er en privatmand der blot har lavet en god hjemmesidemed med et godt emne.
Og som privat mand, er jeg ved at lave en en motor

Med venlig hilsen
Monie

Citat
Det handler meget om sunwind i dine spørgsmål.
Dårlig reklame for et seriøst firma.

Det ender med den sorte liste.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-07 12:37

Hvor har du citaterne fra blacklist funktionen bliver misbrugt, nogle tåler kun rygklappere i deres spørgsmål, men jeg er stadig glad for at have muligheden, hvis det skulle blive nødvendig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-08-07 13:02

http://www.kandu.dk/spg108877.aspx

3-phase brushless motor
lid længere ned på siden.
Spørger har tidligere spurgt og givet indtrykket af at han
arbejder for sunwind. Der henvises til deres side hver gang.
Dårlig stil hvis en medarbejder/udviklingsmand søger lærdom
og oplysninger på denne måde.
Sunwind burde vide hvad han roder med.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 29-08-07 16:38

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : kayaemma

Dato : 29-08-07 21:45

Hej,

Tjek lige www.sunwind.dk inden i fordømmer folk.

Det lugter langt væk af en privatmand der går og roder lidt med tingene derhjemme.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-08-07 01:03

Selv tak det er træls når den sorte liste misbruges

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 22-10-07 14:54

så vidt jeg kan se så er det en privat mand der søger job ... så måske er der nogen der dømmer lidt for hurtigt der *S*

D9N