/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Brokke tråd
Fra : dr_dem
Vist : 1351 gange
500 point
Dato : 27-08-07 17:03

Alle er velkommen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 17:09

Citat
har arbejdet med computer siden 1991

Ja - og du er ikke kommet længere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-07 17:10

ØV - det regner, og jeg som skulle male tag.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 17:13

Citat
ØV - det regner, og jeg som skulle male tag.

Har du ikke fået det malet det endnu??

dr.dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-07 17:17

Næ - for jeg skulle også lige over og se til Jyderne i Givskud.
Og da det regnede tog vi bare hen i regnskoven.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 17:19

Citat
Og da det regnede tog vi bare hen i regnskoven.

dr.dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-07 17:23

Og lidt reklame::::::::::
I Silkeborg ligger der et Aqua-land som er ret flot og noget i retning af eksperimentariun/forståelse for dyr omkring vand.
Man kan endda røre ved en torsk (fisk).

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 17:26

Citat
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 17:09

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
har arbejdet med computer siden 1991

Ja - og du er ikke kommet længere

Ja refi du kommer ikke længere "det ved du jo godt"

dr.dem

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 510 point
Dato : 27-08-07 17:28

Citat
har arbejdet med computer siden 1991 men er ikke ekspert, men har selv løst mange problemer.
Ja,det var tider,med Commodore 64`eren.Så fik man 286`er og sågal 386`er.
Nu blev det godtnok grow.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 17:32

Citat
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-08-07 17:28

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
har arbejdet med computer siden 1991 men er ikke ekspert, men har selv løst mange problemer.

Ja,det var tider,med Commodore 64`eren.Så fik man 286`er og sågal 386`er.
Nu blev det godtnok grow.

Mosebaek.

Nej du det er længere tid tilbage da de kom, men der var refi ikke født. Eller også havde han ble på

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 17:42

Og de var også kun til TV

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 17:50

Har haft AMSTRADT COMMENDOR OG ZX SPEKTRUM
Men var det computer?

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 18:03

Min første computer var en OLLEVETTI 25MZH som blenv opgarderet til 50 MZH og det var en 120 MB harddisk det var meget den gang (lille refi) så fik jeg en på 550 Mb og senere en på 850 Mb, og jeg startede på 4Mb ram og endte på 12 Mb ram

Hvorfor tænker jeg på ram 2 nu?

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 18:07

Citat
Hvorfor tænker jeg på ram 2 nu?

Hjernefejl

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 18:16

Citat
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 18:07

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Hvorfor tænker jeg på ram 2 nu?

Hjernefejl

Jamen du har da svaret her betterøv
http://www.kandu.dk/Spg38863.aspx

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 18:21

Ja, Min første computer var en 486, som i år holdt 14 års fødselsdag. Tingesten lever minsanten stadig i bedste velgående ude hos min storebror på landet....i mellemtiden har jeg da begravet adskillige andre computere

Og grunden til han fik den i første omgang, var fordi min yngste på 4 synes den var noget skrammel.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 18:23

Nå hov, forresten - det var jo ikke brok...

Øhh, så vil jeg da godt brokke mig over børns kræsenhed...når de ikke tømmer gryden bliver jeg jo nødt til at servere stuvet blomkål igen idag

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 18:25

karenD
Den vad da god den gang dajeg startede på nettet var det en 250

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 18:27

karenD
Og det var tider

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 18:28

Glemte

dr.drdem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 18:30

nu er den SGU da gal

med.rd

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 18:53

Hehe, dr.dem, ja den hjalp mig da igennem HHX. Men i forhold til hvad vi har til at stå på skrivebordene rundt om i huset nu, så er en 486 kun en opgraderet skrivemaskine...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 18:55

Citat
Hehe, dr.dem, ja den hjalp mig da igennem HHX. Men i forhold til hvad vi har til at stå på skrivebordene rundt om i huset nu, så er en 486 kun en opgraderet skrivemaskine...

dr.dem

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 19:25

Jeg vil gerne brokke mig over at folk ikke har andet at lave end at oprette brokke tråde...
Og når jeg ikke får point for mit brok vil jeg brokke mig over det.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 19:28

Citat
Jeg vil gerne brokke mig over at folk ikke har andet at lave end at oprette brokke tråde...
Og når jeg ikke får point for mit brok vil jeg brokke mig over det.

Det skal du ha lov til at brokke dig over og det er sket nu

dr.em

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 19:31

Det er altså for dårligt hvis der ikke er nogen der er uenig!
Man kan da ikke oprette en brokke tråd uden at give sig til at brokke sig over dem der brokker sig.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 19:35

BertelBrander
Nå på den måde, Jeg vil vil ikke ha at du brokker på min tråd

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 19:39

Jeg er fuldstændig uenig med BertelBrander i alt!!!

Simpelthen...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 19:43

Gå til dem karenD de er nogle NUMSEHULLER

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 19:50

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 19:51

I har aldrig arbejdet med en 86 kan jeg høre.....

Der var ikke harddisk - og hvis der var så måske 4 Mb.... (og det var MEGET)

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 19:52

Citat
Jeg er fuldstændig uenig med BertelBrander i alt

Jeg ville egentlig brokke og skrive at det skriver du bare fordi du ikke gider finde på noget brok på egen hånd, men så så jeg at du vist stammer fra Han Herred, og så må jeg jo svare, velkommen i klubben.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 19:58

Æv BertelBrander - du kom først...

Jeg ville ellers have brokket mig over, at du ingen "Beskrivelse af profilen" har, så man er nødt til at rode rundt på din hjemmeside for at finde noget snavs - bare for at opdage, at du er med-nordjyde...

Jow-jow, har skam trådt mine barnesko i Kollerup...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 19:59

Citat
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 19:51

--------------------------------------------------------------------------------
I har aldrig arbejdet med en 86 kan jeg høre.....

Der var ikke harddisk - og hvis der var så måske 4 Mb.... (og det var MEGET)

Kik højere oppe

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 20:05

Citat
Jeg ville egentlig brokke og skrive at det skriver du bare fordi du ikke gider finde på noget brok på egen hånd, men så så jeg at du vist stammer fra Han Herred, og så må jeg jo svare, velkommen i klubben.

Jeg brokker mig over alt, hvad jeg støder på ,hvis jeg syntes jeg skal brokke mig over det. Og det skal jeg nok komme til senere.

dr.dem

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-08-07 20:05

Nu begynder i sq at snakke om RAM...
Vi har lige haft en anden tråd om ROM

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 20:12

refi
Der var ikke harddisk - og hvis der var så måske 4 Mb....
Det var 4 kb... blebuks

dr.dem

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 20:24

Citat
Nu begynder i sq at snakke om RAM...
Vi har lige haft en anden tråd om ROM

Rom smager altså bedst!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 20:27

Citat
Rom smager altså bedst!

har kun ØL

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 20:29

Og det kan du brokke dig over

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 20:34

Citat
har skam trådt mine barnesko i Kollerup...

Mine barnesko blev trådt i den østlige ende af Han Herred

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-08-07 20:35

Jeg vil brokke mig over DSB, jeg er faktisk meget træt af alle deres forsinkelser, men nu er jeg selv ved at gøre noget ved det. Jeg er nemli begyndt på kørekort..

the1best

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-08-07 20:40

To jægere er ude i skoven, da den ene falder om. Han ser ikke ud til at ånde, og hans øjne er glasagtige og brustne.

Den anden griber sin mobiltelefon og ringer til alarmcentralen: 'Min ven er død. Hvad kan jeg gøre?', hvorefter stemmen i den anden ende spørger: 'Tag det roligt. Jeg kan hjælpe. Lad os først sikre os, at han er død'.

Derefter bliver der stille, hvorefter et skud høres. Tilbage i røret siger den ene jæger så: 'Okay, hvad så nu?'.

Hey Doc.........hvad er diagnosen

Ziggy99

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 20:41

Citat
the1best

det har jeg set før måske, molo har udtalt sig før

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 20:44

ziggy99

ja det er en gammel SMS

dr.dem

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-08-07 20:52

dr.dem >>> ØV vil det så sige jeg ikke må brokke mig over dem

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 20:52

Jeg synes at det er for dårligt at der ikke er nogen der har fortalt os at der er vand på mars:

http://apod.nasa.gov/apod/image/0504/WaterOnMars2_gcc_big.jpg

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 20:53

ENDELIG en tråd designet til mig - og så har jeg ikke engang noget at brokke mig over.

Har lige vundet i lotto - så her skinner

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 20:56

JO brok som du vil

vand på mars det er is

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 21:01

Citat
ENDELIG en tråd designet til mig - og så har jeg ikke engang noget at brokke mig over.

Jeg spekulerede godt nok på, hvornår Mr. Brok himself ville dukke op

Men tillykke da med gevinsten

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 21:02

JEG vinder aldrig noget

Det er måske fordi jeg aldrig spiller!?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 21:04

Citat
Jeg spekulerede godt nok på, hvornår Mr. Brok himself ville dukke op

Jeg tror det kommer

dr.dem

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-08-07 21:09

Hjemisbilen kører i mit kvarter hver mandag..og jeg kan høre den infanalske larm i timevis....DING DING DING.

Hvordan i ind hede hule helvede har ejeren af dette firma fået lov til at skabe dette støjhelvede? Hvad nu hvis fiskemanden, den lokale købmand, og otsemanden kunne gøre det samme.

En dag denne sommer, da jeg lå og luede ukrudt trillede Hjemis ganske stille op foran mit hus og lige ud foran mig satte i med den latterlige klokke, så jeg nær havde fået hjertestop. Da jeg gjorde ham opmærksom på (ganske roligt) at han havde chorkeret mig og var nær et hjertestop..så svinede han mig til og fortalte, at klokken var hans levebrød (..og næsten min død)

Synes I, at det er pissefedt, at en ismand kan jolle rundt og larme i kvarteret i timevis?? Jeg synes fandme at de skide HjemIs børger skulle tage at pakke sig rulle sig i chokoladesovs....fy for helvede for en gesjeft....at genere almindelige borgere som trænger til at slappe at og hente sin is hos den nærmeste købmand.....Caprice...det er fandme en ommer

Ziggy99

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 21:11

Jeg synes også at Hjemis bilens klokke skulle forbydes, men jeg bor så langt uden for byen at bilen aldrig kommer her.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 27-08-07 21:17
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 21:17

HÆ HÆ har lige spist to hjemis, kommer hver Torsdag hos mig

dr.dem

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 21:30

Kommer også her hver anden torsdag - flinker fyr.

Æder mig en delle eller to til i deres fine produkter.

Det er sgu da hyggeligt med lidt bimlen herude på landet.

Sååååååå - heller ingen brok over det (fra mig)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 21:33

Delle det er altså is jeg indtager

dr.dem

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-08-07 21:35

Jeg gider ikke brokke mig mere.....nu skrider jeg til handling:

Næste gang bilen lander i mit kvarter vil jeg -sammen med kalifatet- placere et hjemmefabrikeret sømtæppe og bringe Hjemisbilen til standsing og blinde chaufføren med gufcreme , binde ham til det nærmeste træ, køre bilen i havnen og forlange 60 yankybar i løsesum...Så kan de fandme lære det ,....de isBagMænd

Ziggy99

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 27-08-07 21:37

På mandag

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-08-07 21:46

Ja mandag bliver OND...slem, grufuld og uden sidestykke...jeg bliver selv lidt bange for mit statement, men når det kan trække en BT-overskrift så er er jeg vil bedre end "Sidste chance for sommersol"....eller hva...

ziggy99

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 21:48

Og når man så endelig skal bruge noget is, så holder de kun 2 sekunder, så når man kommer halsende ned ad indkørslen ser man bare bagsmækken af bilen...bye!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-07 21:49

Det er endnu værre her på vores lille vej.
Den isklokke lyder præcis som vores fælleskaldetilølmødeklokke.
Det er altså ret ubehageligt at drøne ud af huset og ned i den anden ende (over 40 meter) til ølsamlingsstedet - for at opdage fejlklingeriet.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 21:50

Ha - de handler slet ikke med YankieBar.

Og så vil jeg briokke mig over, at denne tråd egentlig kun er til BROK.

Citat
Delle det er altså is jeg indtager

På mig manifesterer overdreven nydelse af HjemIs som deller - pyt livremmen får bare et hak til -UDAD

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 21:52

Og hvilken klaphat har i øvrigt designet de 80'er-containere, is-manden kører rundt i. Ingen kan påstå, at de pynter i landskabet...

Og nu jeg er ved design - gider du så godt give ham der har designet indpakningen til figenpålæg samme omgang, ziggy99??

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 21:54

Jamen karenD - vi trofaste kunder hænger en HjemIs-mulepose i postkassen, så stopper han og venter trofast på, at man har fået snøvlet sig færdig på PC'en, parkeret hunde, fundet pungen frem m.m.m

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 21:56

Citat
Jamen karenD - vi trofaste kunder hænger en HjemIs-mulepose i postkassen, så stopper han og venter trofast på, at man har fået snøvlet sig færdig på PC'en, parkeret hunde, fundet pungen frem m.m.m

Det burde du lægge ind under Tips, brokke44

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 21:56

Citat
Og hvilken klaphat har i øvrigt designet de 80'er-containere

Næh, køn er den nok ikke, men der er noget sk....godt indeni.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-08-07 21:57

Jeg vil gerne brokke mig!!!
Da jeg var yngre kunne man drikke flere dage i træk og være frisk dagen efter..
Nu: Bare fordi man fjoller lidt rundt i lørdags, så havde jeg stadig tømmermænd idag
Jeg er 27, er jeg ved at blive gammel??

Ja, og stue pigen har sgu ikke engang ryddet op mens jeg ikke har været hjemme.. Sgu ikke til at finde folk nu til dags!!

- (brok)Anden

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-08-07 21:59

Det er endnu værre her på vores lille vej.
Den isklokke lyder præcis som vores fælleskaldetilølmødeklokke.
Det er altså ret ubehageligt at drøne ud af huset og ned i den anden ende (over 40 meter) til ølsamlingsstedet - for at opdage fejlklingeriet.

Jeg giver en øl, hvis du kommer

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-08-07 22:00

Ups, glemte citat rammen

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 22:00

Citat
Det burde du lægge ind under Tips, brokke44

Tipser ikke - men Lotto -

Men den er hermed givet videre til fri afbenyttelse uden rettigheder.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 27-08-07 22:02

Citat
Jeg er 27, er jeg ved at blive gammel??

Tja, som 27-årig har det allerede gået ned ad bakke for dig i nogle år...

Vi bliver jo alle ældre, men for mit vedkommende kan det heldigvis kun ses på mine børn

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 22:11

Citat
for mit vedkommende kan det heldigvis kun ses på mine børn

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-08-07 22:14

Citat
Tja, som 27-årig har det allerede gået ned ad bakke for dig i nogle år...

Ja, jeg fester (heldigvis) ikke ret tit mere
Det var lige det eneste jeg kunne brokke mig over, for det var sgu hårdt at komme på arbejde idag

Nå ja, husk at brokke.. Min næsten nye golf fra '87 er rusten!! Jeg må op til VW og klage over kvaliteten, der må sgu da være garanti for den slags..

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 22:44

Ja for pokker Taunus - skynd dig din 20 års reklamationsret udløber snart.
Du skulle ha' købt en Volvo, den ruster efter 4 år, og da du har 2 års reklamationsret på Volvo, ville der jo ikke have været noget at ærgre sig over - vel da ?

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 27-08-07 22:47

Ja i skulle snakke om at blive gamle i en tidlig alder.
men er i med til at betale de riges skattenedsættelse lige som os pensionister

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-08-07 22:50

Jeg har en traktor, ikke en Volvo
Hehe.. Den gamle diesel hakker bliver i daglig tale omtalt som : glof'en
De overholder da rust garantien, der skal nok komme rust
Har en veninde der er VW mekaniker, jeg må hellere BROKKE mig til hende

Nå ja, det regnede i lørdags da sådan lidt småfuld (hehe) skulle sove i telt

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-08-07 22:52

Jeg går ind for selvregulerende skat

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-08-07 23:09

Citat
men er i med til at betale de riges skattenedsættelse lige som os pensionister

Ja, selvfølgelig - er du klar over, hvilke huslejer staklerne sidder til på Strandvejen, i Hellerup og Gentofte.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-08-07 23:22

Hellere bo på landet i jylland

2315kr om måneden, det er sikkert hvad deres aftensmad koster

Argh!! Sidder og tænker over hvad jeg skal brokke mig over

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 27-08-07 23:35

Ja, jeg kan heller ikke finde noget at brokke mig over.

Og det er kraftedme bare for dårligt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-08-07 07:31

Brokke tråd... her er et par brokker
- http://www.youtube.com/watch?v=PWfrunEOsrY
samt mange flere via http://www.youtube.com/results?search_query=Demolition
og hvis vejret er for "vådt", så kan man jo surfe i København (i søerne)
http://www.youtube.com/watch?v=Pyjq_1JO-U4

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 28-08-07 07:48

Jeg havde da bare en SHARP i 87, tror jeg nok den hed og nøjh! hvor I kan, her på kan du, jeg er vildt imponeret, men jeg er fri af dræbersnegle i min have - det gørt godt i mave- for nu kan jeg have - resten af mine grønne sager i fred og ro - dertil skal der to-nemlig mig og min bajer, det siger jeg bare som havejer.Mv&h B6s

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-08-07 11:09

Citat
Brok er en sygdom som oftest skyldes dårligt vejr, lange arbejdstider, trafikpropper, naboer, der parkerer så man måske skal dreje rattet 5 mm mere for at komme forbi, eller at hende den lækre fra parallelklassen ikke lige kiggede i éns retning i dag.

Sygdommen kan dulmes, eller endda helt kureres ved hjælp af rigelige mængder kamillete, at man droppede fladskærmstv-et mod at arbejde en time mindre hver dag, eller at man rent faktisk fik sig snøvet sammen til at prøve at snakke lidt med hende den lækre fra parallelklassen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-07 11:19

briseogstorm - hvilket hav ejer du?

Jeg vil brokke mig over, at nu har jeg kæmpet for at holde mig vågen i stive 3 timer og 20 min. i toget til Skagen - og da jeg så kommer hjem igen, RODER DER STADIG! Intet har flyttet sig en tøddel, siden jeg tog hjemmefra.....

Tænk, naboerne er gået forbi min dør uden at tage en tørn!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 15:05

Moster nu kender man dig igen

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 28-08-07 16:35

Citat
men er i med til at betale de riges skattenedsættelse lige som os pensionister

Ja PLUS at jeg som hjemmehjælper må lytte til alle pensionisternes BROK

Så kom ikke her...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-08-07 16:59

Jeg vil brokke mig over at være Dansker.
Aldrig har Danskere haft det så godt.
Og aldrig har man hørt så megen brok på TV
om at vi har det elendigt og ikke får/ tjener penge nok.
TIL HVAD...?

Lille rige Danmark ''der jo er så rigt'' skærer og skærer
på diverse ydelser, så man skammer sig.

Skal nødig brokke mig, selv, men der findes mennesker
der ikke har tag over hovedet, fordi ''de ikke bare''
kan/ vil indrette sig under ''rige Danmark''

For ikke at brokke sig over al den UNØDIGE vold
der ruller over skærmen hver dag, uden at straffen
SÆTTES efter ? ugerning.
LATTERLIGT.
Noget kan man behandle med Terapi,
men STØRSTE delen af de kriminelle, er SIMPELTHEN
uden for rækkevidde.

Hvor mange gange skal man lave en forbrydelse, før
hammeren falder.

Nå__det var min mening.

æ bi gla.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-07 18:01

Citat
Moster nu kender man dig igen

dr.dem

Øhh, dr.dem? Har jeg ikke været mig selv?

disken - du har så evigt ret!

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 28-08-07 18:16

Karen d
Du skulle da vist ikke have været hjemmehjælper
. Det ville nok passe bedre med et job som kirkegårdsgartner, de kan jo ikke brokke sig.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 19:06

disken

Jeg er SGU glad for at du kom herind

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 19:10

Citat
disken

Jeg er SGU glad for at du kom herind

dr.dem

Sådan noget l.... men det er dejlig aligevel

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-08-07 19:15

Jeg vil lige nå at brokke mig over spørgerens komplet idiotiske spørgsmål " Brokke tråd "

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 19:18

e.c gå i seng igen og stå op i morgen så er du frisk imorgen

dr,dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-08-07 19:23

Jeg har været oppe længe................ helt oppe på taget for at male.
Desværre blæste det så meget at taget ikke fik noget maling.
Men naboens bil er ret flot nu - måske skulle vinduerne have været dækket af, for hans vinduesviskere er ikke for gode.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 19:26

Jamen så skal du være oppe længe endnu

dr.dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-08-07 19:29

Hvorfor - det er ikke min bil, og jeg kan da bare vente et par dage med at låne hans bil.
Men det værste er faktisk naboens rengøringslyd:
###¤%&§§§*******

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 19:31

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-07 20:13

e.c - dit skjønne maaandfolk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-08-07 20:28

..............................................

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 20:43

Ja så vil jeg brokke mig over at jeg er blevet udelukke fra denne tråd den var rette på mig
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=108586

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 20:55

Eller til mig og kan ikke svarre på den da den er lukket for mig BL

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 28-08-07 21:01

Skidt med det dr_dem... det var alligevel bare endnu en brokke-tråd

Og her sidder jeg og er helt glædeligt overrasket over at have læst (og ikke mindst forstået) et helt indlæg fra Disken uden min "Disken for dummies-ordbog"... der er håb forude

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 21:02

http://www.kandu.dk/Spg108586.aspx
En lille fortsættelse

Citat
Som Iben Skjern i Matador sagde:
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

jeg går til frokost - med tak for spændende og varieter læsning!

Citat
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

Jeg er ikke sikker på at det er rigtig det du skriver men jeg vil undersøge det

dr.dem

Citat
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

Citat
Ja sådan en rask lille ballade lokker en ekstra bid ned

AFSNIT 15 i slutningen

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 21:05

Skidt med det dr_dem... det var alligevel bare endnu en brokke-tråd
Nej det var det nu ikke, men skidt med det vi har kun det skæg vi selv sidder på

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 28-08-07 21:09

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 21:17

Og der er meget

Der er en hel røvfuld

dr.dem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 28-08-07 21:26

AAAAAARRRRRGGGGGHHHHH GRIMME BILLEDER KOM UD AF MIT HOVED!!!!!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 28-08-07 21:34

Jeg vil egentlig brokke mig over at ham der kørte op bag i mig i fredags slap væk
Nok er det bare min gamle golf det det gik ud over, men alligevel..

Efter at have skubbet mig ud foran en lastbil på hovedvejen, han undveg mig heldigvis i den svingbane der heldigvis ikke holdt nogen i..
Stiger ud af bilen, ser at han står og kigger på sin egen bil.. Kigger over på mig og siger "bare rolig, der skete ikke noget"!! Jeg var jo på daværende tidspunkt pænt omtumlet og havde ikke undersægt min egen bil, så han stak af inden jeg kom helt til mig selv..
Jeg overlever nok at min kofanger er skubbet lidt ind på golf'en, den kører da videre..
Men hva fanden er det for en holdning, skubbe mig ud foran en lastbil der må undvige, blot kigge på sin egen bil og derpå påstå at der ikke skete noget?!!?!

Jo, det vil jeg sgu brokke mig over!! Godtnok ville jeg helst brokke mig til den skyldige, men det bliver sgu ikke nemt nu..

- Anden

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-08-07 21:47

ÅÅÅÅ det der ikke andet end hår (med lidt klumper i)

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-08-07 22:27

Citat
disken

Jeg er SGU glad for at du kom herind

dr.dem

UP YOUR`S TOOOOOOOOOOOO MATE__________
i en anden FUCK tråd skal jeg NU anklages får at sende /børneporno
MEN DEN KAN I SGU SELV FINDE_____________________-
HVOR er i er sgu DOG,,, så BAGKLOGE/ hylere.

ELLERS ER DER

ikke et eneste mennske der kender mig_____FØJ ? me4d jer

HVAD FABDEN TROR I MAN DRYKKER FOR
FO AT FØLGE FAR OG MOR I EN FUKKING søndags skole

SKAM JER

TAKKER DOTORE

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-08-07 22:53

Citat
Som Iben Skjern i Matador sagde:
"sådan en rask lille intrige lokker altid en ekstra bid ned"

PAS PÅ du der, det kan misforståes___

Sikkert fra engang der kun var en skie ___M/ FØDRE_HJÆLPEN
Skulle selv have været en PLET '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

GØR ONDT AT HORE:::::::::::::::::::::::*

Har/ og KOMER ALDRIG til at sprede de TING::::::::::

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-08-07 23:17

Men er det`? det eneste i KAN KNALDE MIG FOR/ på

BI stukket, , g FØJ en tankegang for mennesler

Men HVA___offentligt tilgængeligt.
HAR ALDRIG LAGT NOGET UD MED DEN BRUGER.

Men du fik mig tilbage til steen alderen IGEN
hvor MAN BARE SKULLE FØLGE MED RESTEN
i baD
OG SER i den har jeg sgu på skrift.
Fuck mennesker_________________________--

DEN RENDER ALDRIG I GLEMME BOGEN..............
DESVÆRRE-------
O g så gik min MØJKAT

do NJE T bide møjkat
DEN SLÅR IGEN_____________SORRY
hvis tråden fik en PÆDA/gøgerede at DÅ med---

Ikke MIN FAMILIE_________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 28-08-07 23:25

SGU da nemmere at lade DK/ DR stå for det med at smide4 MØJ_________
på nettet::::::::::

Hvad kan det efter hånde3n RAGE MIG;
Jeg har min egen vilje;;;;;;;;;;;;;;
og dagens `møjunger får det med hjemmefra, i en bærepose
eller en smøg.

Men at lade DR vise en FUKKER, der skulle have været kastreteret
for 40 år siden KAN VEL IKKE RAGE NIG.

taht loving feeling____-håber der er NPGEN der finder den
'
BY BY
FU ALL i hope____________
Ikke en der kan __GLEM DET.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 29-08-07 08:07

Er du også kugle skør her ?

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 29-08-07 17:59

Tak for svaret Mosebaek.