/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gps
Fra : Frederiksen
Vist : 615 gange
500 point
Dato : 27-08-07 16:37

Efter at have opdateret min Nokia N73 kan jeg ikke længere bruge min gps via bluetooth til div programmer som jeg ellers hele tiden har kunnet. Jeg kan godt parre gps og telefon, men så snart jeg prøver at bruge gps gennem et program, f.eks. TomTom vil den ikke længere forbinde til gps`en som den altid har gjort, er der nogen der kan forklare mig hvordan det kan være og om der er noget jeg kan gøre ?? Hvad jeg HAR gjort uden at det har hjulpet; opdateret tlf`en endnu en gang, "opgraderet" til N73 Music Edition istedet, hard reset`et flere gange, brugt andet sim-kort, prøvet uden mini-sd kort isat, prøvet andre udgaver af diverse gps-programmet...TomTom, Tempes Gtx m.m. INTET har hjulpet, jeg mangler selvfølgelig at prøve med en anden gps men håber at der er en der har oplevet det samme og har en løsning på problemet? Kan tilføje at gps`en fungerer fint sammen med min gamle N70 med TomTom installeret, så det er ikke den i sig selv der er noget galt med, det er forholdet gps-N73 der er gået kludder i efter den skide opdatering af telefonen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 16:51

Så gå tilbage til fabriksindstillinger......

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 27-08-07 17:30

fabriksindstillingerne er det man får ved en hard reset

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 17:41

Noget i den stil - ja....

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 500 point
Dato : 27-08-07 18:02

Prøv www.mobildebat.dk

Og du ved vel allerede når du laver en firmware update at du ikke må ligge backup fra tidligere firmware ind på den.?

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 27-08-07 18:37

har ikke lagt noget fra den gamle software ind, prøver mobildebat ox

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 28-08-07 13:33
Godkendelse af svar
Fra : Frederiksen

Dato : 28-08-07 13:34

Tak for svaret copycatDK.