/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Country Palle
Fra : Palle19
Vist : 5042 gange
175 point
Dato : 26-08-07 01:07

Hej Er der nogen blandt Kandus brugere som kender til en kunstner ved Navn Country Palle.
Han skulle vist nok engang i 70'erne have lavet en sang som hedder Kan man bli' gift med en engel sammen med en der måske skulle hedde liss. Er der nogen der nikker genkendende til det og evt ved hvor man kan få fat i den på lyd eller cd???
er den udgivet, og hvis ja på lp eller cd, og så videre

Kommentar
Fra : dior

Dato : 26-08-07 07:13

Godmorgen
Der er mulighed for at de kender og har den her:
www.accord.dk
Hilsen fra dior.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-08-07 07:31

Country Palle ejede et lydstudio (Stuk Ranch) der lå i nærheden af Nibe, i nordjylland. Han inspillede bla. for Fisker Thomas, Niels Hausgård, Slåbrock Band + mange andre, bla. sig selv.
Han døde for nogle år siden.
Jeg tror nok, jeg har et par enkelte single plader liggende med ham. Kan evt. lidt senere prøve at kigge mine gamle singler i gennem, da de er pakket væk, hvis det har din interesse.

MVH

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-08-07 09:34

Ikke for at det er til stor hjælp:Men jeg kan huske,Country Palle som en ret markant sanger,der var på dansktoppen,flere gange i de glade Jørn Hjorting tider.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-08-07 09:52

Jeg har fundet følgende med Country Palle:

"Der fandtes ingen kærlighed"
"Nu har vi fået hver sin dyne"
"Der fandtes ingen kærlighed"
"Jeg har kigget dig ud"
"Jeg så bagud for at se"

Du er velkommen til at "låne" dem, hvis det har interesse...

God søndag

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 26-08-07 11:23

Det er desværre ikke nogen af dem du skriver der, Accord finder heller ikke noget Viskinge du må meget gerne kigge

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-08-07 18:11

Det var desværre en nitte!
Ingen singler (i min samling) med denne titel.
Det kan være at du skulle hellere koncentrere dig om denne "LISS" (som jeg intet kender til)
Country Palle, medvirker jo på mange numre, for andre kunstnere. Jeg ved at han "hoppede" ind flere gange, når man lige stod og manglede en, ved optagelserne.

Blot et foreslag for at komme videre, i din søgen.

MVH

Kommentar
Fra : thomasrand

Dato : 14-09-07 12:54

Hejsa jeg har den hvis du stadig er indtrasseret kan du maile til mig på thomasrandnielsen@hotmail.com
så kan vi måske finde ud af noget
Mvh Thomas