/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Polterabend "glat fodbold"
Fra : ivanovic1
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 25-08-07 00:06

Hej Alle,

Vi skal holde en polterabend for en ven, og kunne godt tænke os, at spille noget fodbold på et glat underlag, håber i ved hvad det er jeg mener.

Hvis nogen ved hvor det kan lade sig gøre på sjælland ville det være super. Hvis I har andre gode forslag til polterabend må i meget gerne komme med nogle forslag.

Mvh.
Ivanovic

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-08-07 00:12

Er der endvidere nogen der ved hvor man kan springe elastispring på sjælland?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-08-07 08:46

http://www.visiteastdenmark.com/danmark/da-dk/menu/turist/familie/aktiviteter/aktiviteter.htm
Her på denne side skulle der gerne være noget om elastikspring.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-08-07 08:49

http://www.bungyjump.dk/
Her var lige én mere.God fornøjelse.Er glad for det ikke er mig der skal springe

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-08-07 09:31

prøv at kigge på www.polterabend.com

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-08-07 12:18

Hej ingen som ved hvor dette kan foregå.

"fodbold på et glat underlag, håber i ved hvad det er jeg mener" det er noget med et glat underlag, vand og så glider man rundt ligesom på is mens man spiller fodbold....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-07 12:26

Du køber en stor pressenning og kommer vand på

Hvad med at kigge lidt på alle dine "firmaspørgsmål".....

De er ALLE besvaret men ikke lukket.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-08-07 13:43

Pas nu på,at gommen ikke brækker arme og ben,eller mister livet inden,det store begivenhed.Det sidste har vi hørt om.(Faldskærmspring i Karup).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 25-08-07 13:47

Ja det bedste er klart noget, hvor man ikke udsætter sit legeme for unødig overlast op til den store dag. Tænk på alle de penge og kræfter der som regel er lagt i et bryllup - for ærgerligt, hvis man så ikke kan danse brudevals med sin udkårne.

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 25-08-07 18:11

Hejsa
Jeg kender nogen der har holdt polterabend hos Carl-Mar Møller... hvis du lige googler ham, finder du hans hjemmeside og kan se billeder derfra. Han kan virkelig give den gas... og han er suveræn til underholdning. Så hvis i ikke er nogle tøsedrenge... så kunne det være en idé

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 26-08-07 14:59

Hej Alle,

Tak for de gode svar, men jeg har desværre endnu ikke modtaget et bud på hvilket firma der har fodbold på "glat underlag".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 15:41

Det er nok fordi der ikke findes et sådant FIRMA.....

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 26-08-07 16:18

Jeg ved at det findes, kender nogen der har prøvet det, men de kan ikke huske hvor det var :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 16:42

Så har det sikkert ikke været særligt sjovt

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 26-08-07 16:43

Jo det var rigtigt sjovt, det er jo derfor vi efterspørger det :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-08-07 16:56

Og så er der ikke een eneste fra et helt fodboldhold der kan huske hvor det var

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 26-08-07 16:59

Refi jeg skriver følgende "kender nogen der har prøvet det", dvs. ikke et helt fodboldhold. Dem som har prøvet det synes det var rigtig sjovt, men kan ikke huske hvad firmaet hedder eller hvor de var fra. De prøvede det i kbh, og nu efterspørger vi det.

Annuller spørgsmålet
Fra : ivanovic1

Dato : 24-10-07 12:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål