/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Projektor med muligheder.....
Fra : Kortoververden
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 24-08-07 13:41

Hej Kandu'er

En af mine venner skal til at indrette et "Home entertainment center" og vi leder efter en projektor hvor du samtidig kan have tilsluttet Playstation, X-Box og PC, er der nogen der ved om en sådan eksisterer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 13:52

Hvis tingene kan tilsluttes en skærm kan de også tilsluttes en projector......

Så jeg forstår ikke helt spørgsmålet......

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-08-07 14:10

Spørgsmålet er om der findes en projektor med de tilslutningsmuligheder der gør det muligt at have alle tre ting koblet sat til samtidig så man ikke skal skifte ledninger hele tiden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 14:19

Det er vel bare et spørgsmål om indgange nok....

Du kan jo ikke køre med mere end en ting ad gangen alligevel....

Vi har da 6 ting på vores skærm....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-07 14:23
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-08-07 14:25

Det er lige nøgjagtig det der er spørgsmålet, og istedet for at jeg skal sidde og endevende samtlige datablade på forskellige projektorer, så kunne det være der var en der vidste hvilke der var forsynet med det korrekte antal indgange (og den rigtige type indgang vel at mærke)

Og nej, man kan ikke bruge mere end en tng ad gangen, men når den er monteret i loftet er det temmelig upraktisk at skulle skifte ledning hele tiden, derfor skal det hele kunne være monteret samtidig

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-08-07 16:23

Tak for svaret refi.

Den er vist allerede bestil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 16:31

Selv tak....

Men led da lidt videre....

Det er jo ikke den billigste