/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mediecenter eller harddiskopta
Fra : ryan1312
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 24-08-07 13:18

Jeg står og skal købe en Mediecenter, men hved ikke hvilke jeg skal vælge.
Mine krag til maskinen er at:
-Den IKKE må larme.
-Det skal være muligt at tilslutte min eksterne harddisk, da jeg har mange af mine film, musik og billeder der.
-Så skal den være med digital tuner.
-Den skal være til min hd fladskærm så den skal vise en kanon god billede.
-Prisen skal gerne være under 7000,- og max 10000 men så skal jeg ud og ¨låne 3000 ekstra og det bliver svært, så derfor 7000,-
Udsene er ligemeget

Jeg vil bruge den til optagelse af tv-pogrammer.
Til at se dvd-film (måske hd-dvd)(også dvix)
Se mine film fra min externe harddisk (tilsluttes med en usb 2.0)
Og så måske se lidt digital-billeder , men det er ikke så vigtig

Så måske en Harddisk-Optager kan gøre det, men husk den må ikke larme

Håber på hurtig svar

MHV
Ryan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 13:33

En hvilken som helst HDoptager kan klare det - resten er kun et spørgsmål om sammenkobling...

Så du kan roligt nøjes med den ½ pris og få et udmærket produkt...

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 24-08-07 20:19

Hvilken hdoptager ville du så sige jeg skulle vælge....HUSK det skal være muligt at tilkoble min externe harddisk via en usb stil så jeg kan se de film jeg har på den via hdoptageren, ja og så skal den ikke larme som en hårtørre.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 20:24

http://www.wupti.com/Produkter/15557_(Wupti).html

Om du kan se de film du har på din harddisk i forvejen kommer jo an på hvad det er for noget....

Men denne har USB....

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 24-08-07 21:08

het er film som er i divx format

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-07 21:26

Skulle ikke være noget problem

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 02-09-07 00:13

jamen må gerne være fremtids sikker, og nu har de jo et ok tilbud i tdc butikken på Amitech HomeCenter Living 550 og den er da fremtids sikker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-09-07 08:31

INTET er fremtidssikret.....

Det er salgsgøgl....

Teknikken løber så stærkt idag at du aldrig vil have det "sidste nye"