/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vil ikke vise min side
Fra : anetteogjesper
Vist : 1470 gange
30 point
Dato : 14-08-07 23:04

Hej

Jeg står lige nu med et underlig problem, der er ved at gøre mig sindsyg...

Vi har haft nogle problemer med vores hjemmeside i dag og jeg har så endelig fået lagt den op...

Det er siden www.bridalshop.dk

MEN nu kan jeg ikke se siden på min computer (browser). Jeg troede først at der var noget galt med siden stadig væk, men jeg kan sagtens se den fra min bærbar... Men fra den stationære melder den enten en HTTP 404 fejl eller sender mig videre til surftown.com

Jeg er lige ved at gå amok nu og må bare have lidt HJÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 14-08-07 23:12

Jeg kan heller ikke se den og får også 404 fejlen.

Hvilken computer har du hjemmesiden liggende på ?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-08-07 23:14

ingen problemer her.
hvis jeg trykker på dit oink kommer jeg ind her: http://bridalshop.dk/oscommerce_st/catalog/index.php

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 14-08-07 23:16

Ja, så forstår jeg intet, for dem på Surftown kan se den... hmmm og jeg kan se siden på min bærbare DELL... Jeg har siden liggende på min stationære..

Jeg har endda for sjov prøvet at gennemføre en ordre og alt virker... på den bærbare...

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 14-08-07 23:16

Selv på hcma´s link får jeg 404

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 14-08-07 23:17

Har det mon noget med browseren at gøre ??

Jeg bruger IE

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 14-08-07 23:21

Jeg bruger IE på begge og der burde alle jo se den så..

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-08-07 23:35

nu kan jeg heller ikke komme ind - hverken med IE eller Firefox

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-08-07 23:36

fejl 404 plejer at være serverfejl, hvilket det også tyder på, da jeg jo kunne komme ind 1. gang men ikke 2.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 14-08-07 23:39

Hvad betyder dette og hvad gør jeg for at rette det?

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 40 point
Dato : 14-08-07 23:56

Når jeg forsøger at komme ind på din hjemmeside med Firefox får jeg følgende besked:

Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt
Firefox har opdaget at serveren henviser forespørgelsen for denne adresse på en måde så den aldrig vil blive færdig.
* Dette problem kan nogle gange skyldes, at cookies er slået fra, eller modtagelse af cookies er blevet nægtet.

Ved ikke om dette kan hjælpe dig.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : dior

Dato : 15-08-07 06:27

Hej.
Du skal måske ind og tillade cookies.Et forsøg værd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-07 08:48

Jeg kan heller ikke se den. Jeg bli'r sendt til surftown. Det virker som der ingen index.html / index.html / index.php / default.php / index.asp / default.asp / fil er? ...eller at du omdirigerer til en side på dit domæne som enten ikke eksistere, findes i et andet bibliotek eller som der slet og ret er stavefejl i?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 15-08-07 09:53

Ja, men der er ingen fejl... jeg prøver s.. at slette hele lortet og prøve igen...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-07 13:14

nu virker det i hvertfald

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 15-08-07 13:30

Tak for svaret chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 15-08-07 21:33

Selv tak. Godt det lykkedes at få løst problemet.
MVH chaufrat

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 15-08-07 21:43

Flot side. Har lige været inde og tjekke.
VH chaufrat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-07 09:07

Joeh... nu kan jeg også se siden. En ting finder jeg dog stærkt forstyrrende i designet:

Overskriften står flot 'svungen' og med skrå skrift ...nydeligt og originalt

...MEN i den indledende brødskift:
Citat
Velkommen til Bridalshop - siden der gør dine drømme til virkelighed

Hos Bridalshop finder du specialsyede brudekjoler og tilbehør hertil. Vi har...

osv. står bogstaverne 'ret' som soldater opmarcheret til eksercits

Denne 'konstrast' mellem overskrift og indledende heading virker højst forstyrrende på læsbarheden og helhedsindtrykket bliver 'mudret'.

Så hellere benytte en bold 'simpel' og læsbar skrift som f.eks. Verdana eller Tahoma til indlednings afsnittet. Dette vil også matche den anden sans serif skrift der benyttes til produkterne og give indtryk af en 'helstøbt' side.

Smag og behag, men således ser jeg nu engang på 'blanding' af fonte på en webside

..og så husker jeg ikke lige om det også er jer der har en finger med i: http://www.cloe.dk/ ???

..men nu er det dén som giver en 404 fejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-07 09:09

Øehh... 403 fejl det er !
Citat
Webstedet afviste at vise denne webside.

HTTP 403

Mest sandsynlige årsager:

Dette websted kræver, at du logger på.

Prøv at:
Gå tilbage til den forrige side.

Flere oplysninger

Fejlen (HTTP 403 - forbudt) betyder, at Internet Explorer kunne oprette forbindelse til webstedet, men programmet har ikke tilladelse til at vise websiden.

Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i Hjælp.

</MOLOKYLE>