/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Jagten på drømmekvinden...
Fra : rwo
Vist : 3545 gange
50 point
Dato : 10-08-07 13:20

Nu så jeg ikke finalen i går på TV4, men hvem valgte han?

Den lyshårede eller mørkhårede...

Og hvordan reagerede den anden og familien?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-07 13:22

Ser ikke åndssvage programmer.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 10-08-07 13:27
Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 50 point
Dato : 10-08-07 15:32

nej det blir det ikke..jo sent samme nat....han valgte den lille lyshårede, som han var blevet forelsket i, men var oprigtig ked af at måtte fravælge den anden, som han forærede et meget smukt smykke.hendes familie var selvfølgelig ked af det på hendes vegne, me de tog det fint.....
iøvrigt er det ikke noget åndsvagt program....mange mænd kunne lære en masse gode manerer ved at se på et sådant program......denne fyr her var langt fra mit ideal, men han var dælme godt nok reel, fornuftig og gennemfølsom og godt opdraget....
miss.j.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 16:05

Ja kærligheden har trange kår.....

Hbis I tager den slags for virkelighed så tror I vel også på at folk lever som i pornofilm....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-07 16:28

Citat
mange mænd kunne lære en masse gode manerer ved at se på et sådant program......denne fyr her var langt fra mit ideal, men han var dælme godt nok reel, fornuftig og gennemfølsom og godt opdraget....

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 10-08-07 17:18

Tak for svaret missjosephine.

Tak for update.. Troede faktisk han ville vælge hende den anden.

Ja, han virkede som en rigtig sympatisk fyr. Men jeg synes nu det er lidt vildt at date to i to måneder. Altså at han kan det, og pigerne for øvrigt også. Han har jo garanteret været intim med dem begge også.

Og så synes jeg det er sjovt at de mænd, der deltager i programmet aaaaaltid står i et kæmpe dilemma mellem to - Han bliver aldrig smask forelsket i bare een. Men de piger er jo selvfølgelig også gennemcastet til ham...

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-08-07 17:20

selvfølgelig gør vi da det??????lever som dem på pornofilm..hvad havde du da ellers troet....?????
miss.j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-08-07 17:28

nej det var han ikke, altså han havde ikke sex med dem....de blev forklaret af ham, at han ikke ville, for han ville føle det som utroskab, hvis han gjorde det og pigerne ville forøvrigt heller ikke...han forklarede også hvor svært det havde været for ham i de 2 extra mdr...netop det at skulle date 2 på én gang... og hende han valgte var ved at springe fra af rent stress over at skulle vente.
han havde det rigtig svært med det...ligesom han havde meget svært ved at skulle fortælle til den vragede, at det ikke blev hende, for de var begge ret meget forelsket i ham.....men sådan er livet jo nu engang og hende den mørkhårede var fantastisk..havde også troet det blev hende......men sådan kan man blive snydt........god jagt...hvis du skal det...min er overstået........gider ikke mere........
miss.j.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 17:29

Citat
selvfølgelig gør vi da det??????lever som dem på pornofilm..hvad havde du da ellers troet....?????
miss.j.

Det regnede jeg da også med

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 10-08-07 21:11

Jeg kan da supplere med at pigerne sad i hver deres rum bagved og kunne intet høre fra studiet.

Han havde valgt at gå ind til hende han ikke valgte først og give hende afslaget inde i rummet og ikke ude blandt publikum, da han mente det var for intimt. Sara som han valgte kom så ud i studiet ad "den røde løber" op til hvor rosen lå, og fik sin drømmefyr.

Huskede du at se den nye fra idag ? Skulle lige finde et billede af hende på nettet for at se om jeg havde set afsnittene i forvejen. Desværre kom jeg til at se navnet på ham som hun vælger, men jeg skal nok lade være med at afsløre noget

Kommentar
Fra : emsk

Dato : 12-08-07 14:59

Jeg er lidt forvirret her?
Har finalen på Jagten På Drømmekvinden 8 været der? Er det ikke først i morgen, mandag den 13., den kommer?
Jeg er helt opslugt af den serie, og nu kan jeg ikke se den finale (som jeg da i hvert faldt tror er finalen??), da jeg skal på ferie i morgen tidlig. Så jeg har ledt og ledt efter afsnittet på nettet, og så fandt jeg lide det her på google.

Snakker I om den episode med Travis - lægen - hvor han enten kan vælge mellem en kedelig skolelærer, som jeg ikke kan huske navnet på, eller den smukke, sjove Moana? (hehe - man ved da vist godt, hvem jeg håber vinder?!)

Og kommer der virkelig ikke genudsendelse?

Sikke et spændende liv, jeg har. HEJ

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 12-08-07 16:15

emsk...

Den vi snakker om er finalen fra sæson 6 eller 7. Nu er de igang med sæson 2 på samme tidspunkter hver dag fra 18-19 med genudsendelse omkring midnat.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-08-07 16:58

nr.8...der er den der er ved at være færdig?..eller lige er blevet færdig....den med ham doktormanden?...dem har jeg ikke set.....gider ikke se dem andet end der kl. 18.00......der slapper je gnemlig af foran flimmeren..jagter ikke udsendelserne.....men ser dem når de er der....sådan lige.....den genudsendelse der er nu er med hende den irriterende kvinde.. og en masse selvcentrerede mænd
miss.j.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 12-08-07 17:29

Den vi snakker om er finalen fra sæson 6 eller 7. Nu er de igang med at genudsende sæson 2 på samme tidspunkter hver dag fra 18-19 med kvinden (Meridith) og 25 mænd. Der har kun være afsnit 1 endnu.

Den der optages i Paris, er sæson 8. Afsnit 10 kommer imorgen, men den følger jeg ikke. Kan bare se det på tv2.dk.

Kommentar
Fra : isabella67

Dato : 03-11-07 19:05

er der nogen der kan fortælle mig hvem travis valgte ?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-11-07 04:32

Sarah