/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
G15 Gaming Keyboard
Fra : Manse9933
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 08-08-07 09:23

Jeg står og skal bruge et nyt tastatur,er der nogle der har ovenstående tastatur og kan fortælle mig om de
18 programmerbare Gaming-taster kan bruges
til andet end spil f.eks. starte programmer/web sider/mapper o.s.v og at multimedia(displayet) tasterne kan understøtte alle/flere media afspillere(radio)
det spørger jeg om fordi at jeg har løbet ind i at
logitech's software/drivere kun understøtter
bestemte player's(som de åbenbart er betalt for kun at understøtte,banditter)
Manse9933
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/180&cl=dk,da

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=520688

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 09:27

logitech er meget sparsomme med disse oplysninger(software/drivere)man finder først ud af det når man har købt skittet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-07 10:48

Praktisk alle programmerbare tastaturer har begrænsninger.....

Når en knap kan bruges til "blot" 2 ting er den programmerbar

Så når man reklamerer med 18 programmerbare taster er de 15 sikkert begrænset til meget få ting....

Sådan er det bare og har altid været.....

Så det "smarte" går lidt fløjten medmindre vi snakker MSprogrammer - der passer de nemlig alle til Sjovt nok - ikke også ?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-08-07 11:27

Fås det overhoved med danske taster?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 11:30

jep,der var en lanf periode man kun kunne få det
med "en" layout.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=520688

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 11:31

lanf<nyt ord til ordbogen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 11:37

Jeg købte dette for nogle md siden men
det er det rene bras,det virker men kun vis man ikke afspiller musik mens man skriver,så er der flere sec lag
på bogstaverne,så det står og sammler støv.
Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser og
det er et helvede at få det til at virke ortentligt,selv
med den seneste opdatering af BL stack.

http://www.logitech.com/index.cfm/433/162&cl=dk,da?osid=1&file=1

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 11:39

-m.så jeg er gået over til tråd,ikke mere blue T til mig.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 11:47

refi>det er producenten der vælger hvad tastaturet kan bruge
af funktioner via deres software,problemet er bare de bliver
betalt af diverse software service producenter til
at det kun skal passe til deres service,f.eks spil/media/
afspillere/os,grådighed.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-07 11:50

Selvfølgelig er det da grådighed.....

Mer vil ha mer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 11:56

US firma nr 1 ,kunde ha ha ha ha,de hoppede på den igen,
det er ikke personligt det er forretning

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 200 point
Dato : 08-08-07 12:59

Jeg har tastaturet, de 18x3 programmerbare taster kan bruges på følgene måde:
Du kan lave en tastekode til en af knapperne, dvs. hvis du programmere den til at trykke på "hej med dig" og så klikker på tasten, så klikker den på tasterne som du har bedt den om.
Derudover kan du også bede den om at åbne et specielt program eller fil når du klikker på en tast

det er stort set det du kan med de 18x3 taster.

Medieknapperne understøtter:
Itunes, 4.5+
Medialife
MusicMath
Realplayer
Sonique
Sonique 2 beta
Winamp
Windows Media Player 9+

derudover kan du også programmere LCD'skærmen til at tjekke dine emails, vise klokke, vise forbruget af din CPU og RAM.
Vise "in-game" informationer, hvis du har installeret det rigtigt til det.
Countdown-timer og stopur.
Vise dine media-informationer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-07 13:06

Ja - man skal være spillenørd

Ellers er pengene spildt......

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 13:51

Citat
Derudover kan du også bede den om at åbne et specielt program eller fil når du klikker på en tast

Vil det sige jeg kan åbne programmer og mapper/filer
uden at skulle lave mackroer selv,altså bare sætte et
flueben>gennemse?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 13:53

i softwaren/driveren

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 13:56

på hver enkel tast af de 13

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 13:57

ups 18 taster

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 08-08-07 14:27

ja det er rigtigt, du kan bruge Gennemse funktionen til at få dem lavet =)

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-07 15:10

Mange tak skal du have ME.alexander,det vil jeg gå ind og
købe NU,er det ellers et godt tastatur? jeg er lidt forelsket i
lyset i tastaturet

Manse9933

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 08-08-07 18:17

hehe, synes det er glimrende =)!