/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan i HA / det
Fra : disken
Vist : 581 gange
183 point
Dato : 08-08-07 02:23

Håber IKKE at få respons, på dette.
Men ville bare sige at jeg har haft en __skie-- byld
der har bredt sig, og gør TEMMELIGT ondt,
Og absolut ikke gør mig bedre_______menneske/
_______________
Tilhver til fald kan jeg ikke sove
for det.

MEN hva__ IKKE mig der har hacket JER/ ALLE I HOBE.

Håber de finder synderen_____?=(=(/%/%"¤!
LOKALT:::

IKKE MIG______

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-08-07 02:39

Hej disken.

Øv for pokker da, ja sådan et kræ kan gøre meget ondt, jeg håber du har været til læge og måske fået skåret den?

Hvis du ikke har og hvis den er moden, så kan jeg i hvert fald anbefale dig at besøge lægen med den. Jeg har selv haft bylder og når de er rigtig modbydelige og store og svulmende og røde og gør saaaaaatans ondt, så er det SÅ skønt når lægen lige lægger det lillebitte snit så alt skidtet kan vælte ud. Det letter SÅ meget og man kan blive helt salig efterhånden som betændelsen kommer ud.
Bvadr ja. Men sådan nogle bylder ER sgu ulækre

God bedring til dig!

Venlig hilsen Dorthe.

PS. Hvis du selv roder med den (lad være med det!!) - så skal du passe gevaldigt på for det smitter ad H til

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-07 03:20

Fucidincreme (recept) smøres på, når tegn på byld er på vej.

Smøres hver dag, til den er væk.

Det er vigtigt, at få den behandlet hurtigt, da den kan sprænges indad og give blodforgiftning...

Klar til kamp, disken

MosterAv

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-08-07 05:02

Citat
PS. Hvis du selv roder med den (lad være med det!!)

HVA for EN,,,,,,
DEN var i munden_ nu er den i maven_????
Men kun når jeg LIGGER NED...
Vandrende ''bølle/BOB/
Komer sikkert tilbage_

Citat
Fucidincreme (recept) smøres på, når tegn på byld er på vej.
Smøres hver dag, til den er væk.

NETOP derfor _______det gør AUH
Havde haft 2 i munden, ___
de kunne ånentbart IKKE lide hvad jeg sagde,
og er flyttet til ___nederste del af maven
bag BLÆREN/ = med blæren__AV
og ØJKATTEN /// sætter ALTID af med et godt HOP.

Hvilket ikke gør skidtet bedre...

Men ingen feber_

Ps på jer__skal lige fodre DYRET____

BEE _no __ appy.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-07 11:09

Tandlæge og læge, disken!!!
Afsted med sig!

Omsorgsfuld hilsen

Moster

Kommentar
Fra : dior

Dato : 08-08-07 11:26

Halloooo disken.
Nu fik du alligevel lidt respons
Jeg vil ikke komme med gode råd,dem har du fået mange af.Og godt for det.
Vil bare ønske dig god bedring
Hilsen fra dior.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-07 00:05

Som dorte: = Go' bedring

Du er altid velkommen hos mig disken !

..hvis du vil 'snakke' ...eller bare ha' et 'øre'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-07 00:07

..Som dorte ???

Næeh... som alle der 'kender' dig fra kandu.dk

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 183 point
Dato : 09-08-07 00:32

Der var den...fejlen..den største af dem alle...fejlen der forfølger mennesket gennem livet....den ultimative....den værste.....fejlEN!

Molo! Husk mig lige på at du skal have en over snudeskaftet en dag - ikk?

DortHe - TAK
DortHe - med H (= stavet rigtigt, i modsætning til dem uden )

Nåmen skidpyt mæ'et.

Ka' I sove godt.
Natnat

Venlig hilsen DortHe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-07 00:58

OK. dorte ...med H = Dorthe

( Det er min kusine, hvis navn staves UDEN h ...Sorry )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-08-07 20:53

Citat
..hvis du vil 'snakke' ...eller bare ha' et 'øre'

Øv altså_

Citat
Der var den...fejlen..den største af dem alle...fejlen der forfølger mennesket gennem livet....den ultimative....den værste.....fejlEN!

Citat
Det er vigtigt, at få den behandlet hurtigt, da den kan sprænges indad og give blodforgiftning...

til jer alla_ LOL
DER GIK SGU hul PÅ KANAL VÆLGEREN.

Ikke frivilligt, men at brag af en NEDERBØV´s
har sat på det HELLIGE et par dage for at få tømt Øhhh

Men skægt. når diverse LÆGE_midler ikke virker mere ?= resistens !!!!
Så må man vel bare håbe, på det værste/ bedste.

Kan anbefale en KUR af ALKOHOL/ ACETYLSALY/ ?// SYLSYRE / treo
Entetn virker det eller
LOL
HA ETD,
hvem vil have point´s

Takker for deltagelse__

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 09-08-07 20:56

DU FÅR DEM SGI__
Syntes det var en pæn lille _ kommentar DU DER__

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-08-07 20:58

Men sku/da grimt, når hele systemet bliver forgiftet af en MICRO = bøf
Altså en baktusse__ikke MS-

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-08-07 23:36

Pænt tak skal du ha'!
Jeg håber det har lettet lidt, nu der er gået hul på skiderikken, øv hvor kan de bare gøre nas.

Da jeg var i puberteten havde jeg mange bylder rundt omkring, jeg blev ekspert i at skære dem selv, fordi min mor hev mig til læge hver gang de var bare en lille smule modnet og jeg kunne IKKE li' den måde vores gamle huslæge skar i dem, på. Jeg syntes faktisk han så ud som om han NØD det?? Ja - i dag er jeg nu ikke så sikker på at det var et nydelsessmil han gav mig, jeg tror sgu det var en BVADRgrimasse jeg fik - kors en stank der altid var, når han skar og så bagefter begyndte at klemme

Men du - over til noget heeelt andet....hvornår skal du i gang med din hjemmeside igen?? Du var i gang med at lave den helt om og det ser skide fornemt ud, flot stil osv. men du kommer ikke længere - kan du SÅ komme i gang, så jeg kan begynde at bruge den igen!!

Hils 'møgkatten'
Venlig hilsen Dorthe.