/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Søger nyt bundkort
Fra : Pjevser
Vist : 502 gange
130 point
Dato : 05-08-07 17:53

Jeg er på udkig efter et nyt bundkort.

Jeg har flg:

Intel Core 2 Duo 1.86Ghz
Corsair 2GB Dual Channel PC2-5300 (667mhz)
Geforce 7600GT 256 Mb (PCI-E)
4 harddiske (1 af dem er Sata2)

Er der nogen som kan anbefale et godt bundkort til en 5-600kr??
helst gerne fra Asus da jeg nok vil holde mig til det.

/pjevser

Kommentar
Fra : janik

Dato : 05-08-07 22:40

asus er også et godt og stabilt bundkort.
Jeg har været inde hos www.shg.dk og der
finder du det du søger...

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 05-08-07 22:45

Jeg har skam kigget på edbpriser og shg. Men der er jo så mange forskellige så man ikke kan bestemme sig

Kommentar
Fra : janik

Dato : 05-08-07 22:51

oki ja så bliver det jo lide svært men blev ved asus kører selv med asus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-07 23:41

Vi kan ikke købe nyt bundkort til dig, kun komme med tip og forslag, hvis du på Edbpriser sætter en max pris på 600kr. begrænser det resultaterne,imellem de 27 resultater er der for eksempel dette: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389200 helt igennem et OK kort (synes jeg)

Annuller spørgsmålet
Fra : Pjevser

Dato : 06-08-07 15:41

Jeg har nu bestilt et. Så jeg lukker her da ingen sådan set hjalp.