/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
refi vil gerne DOBBELT PROFIL
Fra : dr_dem
Vist : 955 gange
500 point
Dato : 04-08-07 19:21

ja hvad skal der skrives

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 19:24

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-08-07 19:33

Nu er der vist gået for mange piller i dr.dem cand litafvert.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 19:43

Citat
Nu er der vist gået for mange piller i dr.dem cand litafvert.

Det e så lige mit program dette så tror dooo ik liii skaa

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:45

Det e så lige mit program dette så tror dooo ik liii skaa

Der er sgi da gang i DEN_ i dag.

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 510 point
Dato : 04-08-07 19:47

Hvorlænge har DU været medlem, for at få alle de point´s
at dele ud af/ med, har knap 200 til rådighed...

Men absolut IKKE misundelig.
Ha DeT

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:48

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 19:55

Ja kom så alle jer der har dobbelt profil og lad refi registrere jer

dr.dem

Kommentar
Fra : pve

Dato : 04-08-07 19:58

Takker og bukker -

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:00

Og rifi hvis du søger i aften så har jeg lavet tre mere

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 20:02

Citat
Og rifi hvis du søger i aften så har jeg lavet tre mere

b APP.i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 20:02

Citat
Og rifi hvis du søger i aften så har jeg lavet tre mere

Hvad er det du prøver at fortælle

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:04

disken

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:08

Citat
Hvad er det du prøver at fortælle

At du er et godt menneske og lige nu er du ude i ..... ....

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 20:11

Næh - jeg er ikke ude - jeg ser fjernsyn

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:12

Pas nu på i ikke skriver noget forkert , i kan jo blive blacklistet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:15

Citat
Næh - jeg er ikke ude - jeg ser fjernsyn

Naaaaaj du er ooosssse ved puteren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 20:55

Den er på "auto"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-08-07 21:52

4 stk.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 00:02

Jeg er ligeglad med hvor mange profiler folk har men jeg undrer mig vildt over hvad folk dog skal bruge end een profil til?

Jeg kunne godt tænke mig at vide det - seriøst

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 00:09

Seriøst............

Emesen var min første profil.
Jeg oplevede at jeg sagde Kandunavnet når jeg tog telefonen.

e.c blev så oprettet i stedet for.

Eyvind er almindelig bruger og leverer ikke point til de to første.
Denne profil bruges /blev brugt til at svare uden at få point tilskrevet

Emesen. (alm bruger) er lavet for at drille en Kandubruger...................
Bruges meget sjældent

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 05-08-07 00:13

Citat
Jeg er ligeglad med hvor mange profiler folk har men jeg undrer mig vildt over hvad folk dog skal bruge end een profil til? [Roterende fis i kasketten]

Jeg kunne godt tænke mig at vide det - seriøst

Jeg har kun en profil,men jeg tror at dem der har flere at det må kun være for at få en masse s-point(svare på deres egne spørgsmål)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 01:28

tak for jeres svar.

e.c - jeg forstår det du skriver men jeg kan kun forstå den sidst oprettede profil, nemlig emesen. - den oprettede du for at drille en bruger og det kan jeg forholde mig til - men ikke de øvrige, jeg ville i hvert fald aldrig kunne finde ud af hvilken af dem jeg skulle bruge og helt ærligt...min medfødte dovenskab ville simpelthen ikke acceptere at jeg skulle forholde mig til at bruge een bestemt profil til noget og en anden eller to, til noget andet - jeg gider bare ikke

Men emesen. - ham kan jeg forstå og forholde mig til, jeg tror faktisk osse at jeg selv kunne finde på at oprette en profil, udelukkende for at drille godmodigt - men jeg ved det ikke

og janchr - ja, det var såmænd osse min mening en overgang men jeg må indrømme at de, ganske få, som jeg ved har flere profiler, der har jeg aldrig nogensinde set at de har 'udvekslet' points indbyrdes.
Noget andet er - hvis det opdages at man snyder med points, så slettes profilerne og hvorfor egentlig risikere dette, når man nu ved at man ikke får noget som helst ud af de points? INTET kan man bruge dem til - hvorfor så snyde med dem?
Men ja - jeg tror stadig at nogen opretter flere profiler for at snyde men points - jeg har bare aldrig set nogen af de som jeg kender til, gøre det.

sovetid - natnat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 10:40

Citat
Men ja - jeg tror stadig at nogen opretter flere profiler for at snyde men points - jeg har bare aldrig set nogen af de som jeg kender til, gøre det.

Øjnene - Vil.du - øjnene......

Det er dem man først bliver blind på

Eksemplet deltager du selv i her....

Og nej - det er IKKE mig....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 11:16

Citat
Hvorlænge har DU været medlem, for at få alle de point´s
at dele ud af/ med, har knap 200 til rådighed...

Ca. 470 dage er jeg logget på det giver ca. 9400 point til at dele ud af

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 05-08-07 11:26

Citat
Men ja - jeg tror stadig at nogen opretter flere profiler for at snyde men points - jeg har bare aldrig set nogen af de som jeg kender til, gøre det.

vil.du
Hvordan kan du have kendskab til at nogle har en dobbelt profil ?
Er det noget med at gennemskuge nogle profiler, ved et langvarigt ophold på kandu ?
Eller hyr... Dorte jeg lytter
Hilsen Højris.

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 05-08-07 11:57

Holy shit en flok tøsetøser...hallo vidensdeling!!!.....& gå nu ud & kig på solen..dét er så sjældent.....................JC

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 12:01

Citat
!!!.....& gå nu ud & kig på solen..dét er så sjældent.....................JC

Hvad laver du så her

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-08-07 12:20

The never ending story!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 14:07

e.c

Citat
Emesen. (alm bruger) er lavet for at drille en Kandubruger...................

Den tråd husker jeg godt, men det lykkedes dig ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 17:03

Jow det gjorde.............................

Du husker ikke så godt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 17:05

Hvem var det så du narrede e.c !?!?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 17:07

Jammen det husker jeg ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 17:16

Men jeg husker den første tråd emesen. deltog i

Der gik det ikke, men det er da muligt at emesen. har narret andre brugere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 17:18

Så kan du selv se, hvem du har narret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 17:18
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 19:14

Ans - det er ikke sjovt at give dig ret.
Så det vil jeg ikke - men udbeder mig betænkningstid.

Jeg mente helt bestemt at det var dig jeg havde narret, men måske er det bare dybere ønske.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 19:28

Fakta er her !!!!

http://www.kandu.dk/Spg61149.aspx

Det var den dag emesen. blev oprettet og det første spørgsmål emesen. deltog i.

Jeg husker godt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 19:44

Ans - jeg har ikke spurgt nogen og har ikke fået noget fortalt.
Men du er snu som en ræv.............................er du også rødhåret.

Ans du har en bedre hukommelse end jeg har.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-08-07 19:53

Citat
Holy shit en flok tøsetøser...hallo vidensdeling!!!.....& gå nu ud & kig på solen..dét er så sjældent.....................JC
- tror desværre at hovedparten af dem med dobb.profiler eller mere hellere vil bruge deres tid her....

Over and out - ferie i en uge

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 19:58

Pve................................ smalltalk er netop beregnet for pludresnak.
Vidensdeling - kan du hente i en kategori som du kan bruge.

Tøsesnak er da meget hyggeligt.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 05-08-07 20:00

e.c det er vel også den kategori mit indlæg ligger indenfor?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 20:02

1 . Ans - jeg har ikke spurgt nogen og har ikke fået noget fortalt. ???????

2. Men du er snu som en ræv.............................er du også rødhåret. ???????

3. Ans du har en bedre hukommelse end jeg har !!!!!!!

Vedr. 1 Det ved jeg så ikke hvad du mener med

Vedr. 2 Det ved jeg så heller ikke hvad du mener med

Vedr. 3 Jeg tvivler ikke på min egen hukommelse, den er ret god

Men forklar mig lige hvad du mener med punkt 1 + 2

Jeg behøver da ikke at være snu som en ræv for at kunne huske godt !!!!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 20:16

1. Det er for at sikre mig at du ikke tror jeg har en forhåndsviden til punkt 2.
2. Snu - det var spørgsmålet hvor jeg prøvede at snyde dig for et point
En ræv er snu. En ræv er rødhåret.
Ergo kan et snu damemenneske godt være rødhåret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 20:49

Jeg er ikke snu eller rødhåret, men husker godt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 20:53

Ok ok ok ja ja ja ja - jeg giver mig .................. Ans har en god hukommelse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 20:58

Ja det har jeg, men derfor behøver du ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 21:05

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:07

e.c hvem er disse ekstra som står neden under dig er det noget du kender til????

Søgeresultat
Dit søgeresultat

side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 Eyvind 02-07-2003

2 Eyvindq 12-08-2003

3 EyvindSkjold

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 21:15

Citat
hvem er disse ekstra som står neden under dig

Det er nok dine egne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 21:15

Den øverste er jo mig, endda med min nick-tegning som jeg brugte i et US forum.
Tekst: Rigtige mænd tager ikke backup. (Real men don't backup)
Som var til stor moro over there.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89494
og her er profilens Blackliste
1 emesen
2 emesen.
3 e.c

De andre kender jeg ikke noget til, selvom der ikke findes så forfærdelig mange med det navn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 21:16

dr_dem

Søg og du vil finde ud af det

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:19

Eyvindq (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 99048
Medlemsdato : 12-08-2003
Seneste login : 12-08-2003

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til Eyvindq Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

--------------------------------------------------------------------------------

Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 0
Kommentarer
- Ikke godkendte 0
- Godkendte 0
- Slettede 0

Ialt 0
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 0
- Slettede 0

Ialt 0

--------------------------------------------------------------------------------
Seneste bedømmelser for svar
Seneste bedømmelser for tips

EyvindSkjold (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 179360
Medlemsdato : 10-08-2004
Seneste login : 01-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til EyvindSkjold Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

--------------------------------------------------------------------------------

Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 0
Kommentarer
- Ikke godkendte 0
- Godkendte 0
- Slettede 0

Ialt 0
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 0
- Slettede 0

Ialt 0

--------------------------------------------------------------------------------
Seneste bedømmelser for svar
Seneste bedømmelser for tips

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 21:20

e.c

Lad nu dr_dem søge i gamle tråde, så bliver svaret fundet om eyvind LOOOL, husker igen en tråd og jeg er stadig ikke rødhåret LOOOL

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:30

eyvind har jeg sgu fundet fordi e.c har været den mest ærlige her i denne tråd som er min

Citat
Det er nok dine egne

Jeg hedder ikke eyvind, idag men jeg kan lave en der hedder eyvind. måske

dr.dem

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 21:32

Hej igen.

Til Højris>

Citat
vil.du
Hvordan kan du have kendskab til at nogle har en dobbelt profil ?
Er det noget med at gennemskuge nogle profiler, ved et langvarigt ophold på kandu ?
Eller hyr... Dorte jeg lytter

...jamen det har de jo selv skrevet, endda i flere tråde

Jeg gider ikke beskæftige mig med at prøve at 'gennemskue' profiler bare for at se om nogen har flere, det må de selv om

Mvh Dorthe

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:36

Dorthe frem med kampdragten og lad os få noget gang iden

dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 21:38

lorterøv !!!!

Du er en "gammel" gavtyv, men dem er der så mange af på kandu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-07 21:39

Hej her jeg - de andre er fup.
Hilsen Eyvind

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-07 21:39

Hej her er jeg - de andre er fup.
Hilsen Emesen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 21:39

Hej her er jeg - de andre er fup.
Hilsen e.c

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 05-08-07 21:39

Hej her er jeg - de andre er fup.
Hilsen Emesen.
(med punktum)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:40

lorterøv !!!!

Det er så min nevø

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 21:40

Citat
Dorthe frem med kampdragten og lad os få noget gang iden

Det må være frygteligt at kede sig så meget

Er der ingen der gider lege med dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:43

Jo du sidder her og leger sammen med mig ved computeren

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-08-07 21:46

Nå Dem - nu har du set alle mine profiler - endda på een gang.
Er du så glad.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 21:48

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 21:49

dr_dem

fortæl lige ALLE dine profiler....

Vi skal lige se om du snyder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 21:49

Gamle gnavne mænd LOOOOL

I må hygge

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:50

Dem skrev du højere oppe, og glad jo da jeg erv altid glad, men der er nogle dage jeg er mindre glad.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 21:54

Citat
dr_dem

fortæl lige ALLE dine profiler....

Vi skal lige se om du snyder

1 stk dr_dem

lorterøv er min nevø som kommer hos mig tit og låner min computer

dr.dem

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 22:09

Citat
Dorthe frem med kampdragten og lad os få noget gang iden

..............?

Jeg har set vanillekransehuller i bagerens vindue - med mere gang i den, end hér

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 22:11

refi>

Citat
Men ja - jeg tror stadig at nogen opretter flere profiler for at snyde men points - jeg har bare aldrig set nogen af de som jeg kender til, gøre det.

Øjnene - Vil.du - øjnene......

Det er dem man først bliver blind på

Eksemplet deltager du selv i her....

Og nej - det er IKKE mig....

- jamen hvis du har ret i at jeg deltager her, så må dr_Dem vel være en af dem der snyder med points / flere profiler??

Jeg aner det ikke men dte er vel det du skriver refi

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 22:13

Citat
Jeg har set vanillekransehuller i bagerens vindue - med mere gang i den, end hér

Jamen så vent til i morgen for bageren har lukket nu.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 22:15

-
Citat
jamen hvis du har ret i at jeg deltager her, så må dr_Dem vel være en af dem der snyder med points / flere profiler??

Jeg aner det ikke men dte er vel det du skriver refi

kik lidt højere oppe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 22:20

Citat
lorterøv er min nevø som kommer hos mig tit og låner min computer

Så kan du jo finde ud af at gi' point , eller kan nevøen også det ???

Jeg tror du har mange nevøer og måske også niecer, men igen gamle mænd har deres sjov på nettet LOOOL

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 22:27

Citat
Jeg tror du har mange nevøer og måske også niecer, men igen gamle mænd har deres sjov på nettet LOOOL

Her tror jeg du er ude i noget, du ikke kan forsvare i retten hvis det kommer så langt

dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-07 22:45

Jeg tænker ikke på retten, men dine profiler på kandu.

Det er tidligere set at "dobbelt profiler", som giver sig selv point er blevet smidt ud af kandu.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 22:53

Citat
Jamen så vent til i morgen for bageren har lukket nu.

- så går kammerjunkerne til makronerne måske?

....muligt du...men vanillekransehullerne ligger sgu bare og gaber og kigger på

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 22:54

Citat
Jeg tror du har mange nevøer og måske også niecer, men igen gamle mænd har deres sjov på nettet LOOOL

Jeg har kun en og det er dr_dem, det har jeg skrevet før, men tyv tror hver mand stjæler.

Og ja jeg har fået point af min nevø og hvad så

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 23:59

Citat
Og ja jeg har fået point af min nevø og hvad så

- jamen kære dig, det er jo FORBUDT her på kandu!!

Det bliver nu ikke mig der melder dig, jeg er ligeglad med hvor mange points folk snyder sig til MEN - når du nu indrømmer det, kan du så ikke godt fortælle mig HVAD du skal bruge dem til? Hvorfor fik du de points af din nevø? Hvad skal du bruge mange points til?

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-07 12:27

dr_dem

Citat
Jeg har kun en og det er dr_dem, det har jeg skrevet før, men tyv tror hver mand stjæler.

Og ja jeg har fået point af min nevø og hvad så

Jeg tror ikke at din nevø er ældre, end at han stadig skider i bleen, derfor kalder du ham lorterøv.

Desuden har du også fået point af lorterøv !!!!!

Din bemærkning

Citat
Jeg har kun en og det er dr_dem, det har jeg skrevet før, men tyv tror hver mand stjæler.

LOOOL

Du er senil og husker ikke det du selv tidligere har skrevet !!!

Citat
dr_dem

Dato : 20-06-07 20:41

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jeg har lidt på fornemmelsen at du har flere profiler her på kandu.

Det har du da ganske ret i ligesom mange andre har.

http://www.kandu.dk/Spg105802.aspx

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 19:47

Citat
jamen kære dig, det er jo FORBUDT her på kandu!!

Jeg har godt ikke kunne finde det endnu?????????REGLER har kikket hele natten efter det. Hvor er de?????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 19:52

der mangler et nok efter godt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-08-07 19:58

Jeg går hen til bageren og køber en romsnegl.

Hej hej.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 20:01

Citat
Det har du da ganske ret i ligesom mange andre har.

Ja det skriver man jo bare for at tilfrestille folk her og du er en af dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 20:02

Citat
Jeg går hen til bageren og køber en romsnegl.

de er udsolgt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-07 20:12

Citat
Jeg har lidt på fornemmelsen at du har flere profiler her på kandu.

Det har du da ganske ret i ligesom mange andre har.

Jeg tror på, at du har flere profiler.

Hvor gammel er lorterøv !!!!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 20:22

Citat
Hvor gammel er lorterøv

Min nevø er ikke til mænd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 20:30

Citat
Min nevø er ikke til mænd

Betyder det han INGEN alder har.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 20:32

Citat
Hvor gammel er lorterøv !!!!!!

Og hvis du tror du kan røre ved ham så må du tro om, det er min søsters søn, er du pedofil eller hvad

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-07 20:39

Pædofil, det er jeg ikke, men jeg tror at lorterøv er så lille, at han skider i bleen. Han har ikke lært at tale endnu, så det gør du på hans vegne.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 20:40

Citat
Jeg tror du har mange nevøer og måske også niecer, men igen gamle mænd har deres sjov på nettet LOOOL

Ja der en der har skrevet det og måske også bruger det ????????

dr.dem

nevø 15 år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-07 20:45

Du udnytter din nevø, for at tjene point på kandu

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-07 20:46

ans blev du færdig?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-07 22:09

ans blev du færdig?

Med at skifte ble på lorterøv, det er ikke min opgave, det må du selv tage dig af, det er din nevø.

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 07-08-07 02:00

Holy shit!..jeg ser at jeg har abonneret på denne tråd..dét må skyldes begyndervanskeligheder..det er for indavlet..jeg må ud!

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 07-08-07 18:33

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-08-07 05:26

Citat
Holy shit!..jeg ser at jeg har abonneret på denne tråd..dét må skyldes begyndervanskeligheder..det er for indavlet..jeg må ud!

ER DEN død /// tråden_____________

troede__? bare= JEG kom forbi.

TAKKER___og bUkKeR
har det hele___ men hvad.
Katten har mig

HHHHA det___ nat

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-08-07 05:31

Hvorlænge har DU været medlem, for at få alle de point´s
at dele ud af/ med, har knap 200 til rådighed...

Men absolut IKKE misundelig.
Ha DeT

TAKKER___
har lige lagt de sidste_ ((penge)) i et andte spørgsmål_

G____NaT

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 08-08-07 17:54

Ja disken så er det morgen for dig GODMORGEN