/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Video sensor?
Fra : Skaboufar
Vist : 426 gange
272 point
Dato : 31-07-07 13:40

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe små video sensor? Vi snakker om mindre en 1cm, der skal ikke være monteret hardware på den til farve/hvid styring.

http://img164.imageshack.us/my.php?image=p1280009ha2.jpg

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 31-07-07 13:54

Jeg ved ikke hvor meget reklame der er tilladt herinde, men et godt forsøg ville være BR Electronics. Men er det kun en enkelt, så kan jeg ikke hjælpe :/

Skriv lige hvor mange, så er det lidt nemmere :)

Kommentar
Fra : Skaboufar

Dato : 31-07-07 14:37

Skal bruge en lille håndfuld, eller bare et par stykker. Men ellers må jeg se om jeg kan hive nogen samples hjem.

Accepteret svar
Fra : ch1quita

Modtaget 272 point
Dato : 31-07-07 14:58

Så er jeg lige ved at tro du godt kan ringe til os. Er ret sikker på vi har leveret noget ligende før til et firma der producerer "robot-teknik"

Jeg vil foreslå dig at maile til sales@brelectronics.dk eller ringe til 44843331 for at få et tilbud. Hvis du beslutter dig for at gøre dette er det en god ide at kende modelen og evt. en bestemt producent hvis du ønsker dette.

Godkendelse af svar
Fra : Skaboufar

Dato : 07-08-07 14:38

Tak for svaret ch1quita.