/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Afspilning af DVD film
Fra : ppk
Vist : 649 gange
200 point
Dato : 29-07-07 20:48

Hej

Efter at have brændt min film i Nero 7, vil Nero Show Time ikke afspille filmen den kører kun i 5 sek.

Det samme gør sig gældende med DVD Shrink samt VLC Media Player, det skal også siges at da filmen blev brændt i Nero var der ingen fejl i brændingen.

MEN nu kommer så det mest mærkelige, det er nemlig at min DVD afspiller/optager sagtens kan afspille hele filmen !

Kan nogen give et godt svar på af hvilken grund, at man så ikke kan se den ved hjælop af et af ovenstående programmer i computeren ?

PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 21:01

codec codec codec og så måske lige DivX

Hvis du kigger rundt på Kandu vil du se der er masser der har problemer med at afspille - selv indkøbte - DVDer på komputeren.....

Men de kan sagtens afspille dem på en afspiller.....

Skift afspiller - f.eks. til realplayer......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-07 21:03
Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 30-07-07 08:27

vlc har da alle de codecs der er, har den ikke? kan det være hastighedsforskellen på de 2 drev du afspiller med?