/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bare et hej
Fra : skingur
Vist : 784 gange
100 point
Dato : 28-07-07 13:17

til gamle venner

Håber I har det godt, smiler!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-07 13:23

Jamen et STORT hejse fra Århus a´

Håber da jeg er éen af vennerne?

Men ellers dejligt med weekendhumør

TOM

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-07 13:28

Ved ikke om jeg er blandt gamle venner men et STORT HEJ herfra også + ønsket om en god weekend

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-07-07 13:33

Smiler - om ikke andet er det da let at få nye venner her, så hej til jer

(jeg boede nærmest på kandu for en del år siden )

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-07 13:39

HURRA.

Nu har jeg da ÉEN ven

Og ja. Jeg kan godt huske dig:::Glemmer ikke vennerne...vel. vel...vel...?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-07 13:40

Citat
jeg boede nærmest på kandu for en del år siden
du kan få et comeback lige nu og du har ret, man lærer hurtig nogen nye at kende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-07 13:42

Hej skingur

Lang tid siden du har været på kandu, men dine smileys og har været flittigt brugt

Håber da, at det går dig godt. Kandu er som det plejer at være på godt og ondt.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-07-07 13:46

Smiler - hej ans

Faktisk har jeg lige skrevet til kandu og tudet, for både "tømmermænd", "sover allerede", "ikke helt vågen" og "tyv" er MINE smileys

Yearhouse... har du skiftet navn?

Griner - nyder mit comeback

Jeg vil gerne tro, kandu er som det plejer (omend det aldrig blev det samme efter "Ramses" forlod det, griner!)

og jeg har det usædvanlig stjernegodt - er bare ufrivilligt græsenke de næste dage, og kan ikke rigtig tage mig sammen til noget, så jeg tænkte jeg liiige ville kigge ind, smiler!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 13:50

Hej hej SKINGUR
Iiiiiiiiiiiiiiiiih hvor har vi savnet dig og dine dyr.
Det er ikke så længe siden at Molokyle, sukkede og sagde at han også savnede dig.

Hilsen
Emesen / Eyvind / e.c

Er du fit for fight og Kandufrisk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-07 13:54

Jeg troede også denne var din smiley , men det er det så ikke.

Ja jeg husker da godt tråden om

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-07-07 14:14

Hej Eyvind - går det godt? Smiler

Nej, den rygende, det er godt nok Fnolles

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-07-07 14:17

Jow tak det går da godt nok...............................jeg har lige sendt min allerførste SMS til et af mine børnebørn.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-07-07 14:23

smiler - jamen velkommen til den fagre nye verden!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-07 16:12

Daws Skingur... Hvad skal vi skændes om?? Og tillykke md den 27-1

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-07 16:49

Klumme du har fundet en gammel tråd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-07 16:52

LOOOL Af hvilken grund tror du ikke det er min hukommelse der virker??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-07 17:03

Citat
Af hvilken grund tror du ikke det er min hukommelse der virker??

Nu er jeg lidt i tvivl om "ikke" skal være med eller ej

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-07 17:08

BAHHHHHHHH

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-07-07 18:12

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-07 18:28

Citat
"Ikke helt vågen"

..var et fællesprojekt

Remember.. Skingur?

Har du set min seneste kreation?

..ellers, så viser jeg den bare til no'en andre ...her er den:

Kærligst </ >

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-07-07 13:49

Smiler - tak søde klumme (der er lidt længe til den 27-1, ikke?) Du må bestemme, hvad vi skal skændes om (fordi jeg er i mit søde og milde hjørne i dag!)

Ha ha, den er sød molo... den lille kineserrøv, griner!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-07 14:10

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-07 14:13

Ps. Det er nu rart, at du tilsyneladende er landet på begge ben Skingur

Du har nemlig været savnet

Altid et behageligt bekendskab, når du dukker op og giver din mening til kende. Om man så er enig med dig eller ej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-07-07 14:23

Smiler - ih så søde i er blevet, griner!

og jow, mine ben er både landet og pt solidt plantet i den midtjyske muld... har de været knap halvandet år, men som det ser ud pt ender de vist i ålborg!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-07 14:25

Pps. Gennem det sidste stykke tid er det så: mangorossa (..formerly known as: mango), som vi ik' har set så meget til. Men denne 'kørestolsbisse' dukker såmen nok også snart op igen, i vores hyggelige smalsnaktråde ...må vi håbe på!

Der er jo også kommet flere hyggelige/skøre/vanvittige profiler til, siden du slog dine folder her i fora'et ( Joeh... jeg har skam bemærket, at du har været logget på fra til til anden. Profiloversigten'sladrer' ).

Kandu.dk er nu STADIG min foretrukne 'legeplads', 'sandkasse' og 'førstehjælp'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-07-07 14:31

nåmen så henter jeg hende da lige, griner (mango altså!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-07 14:39

skingur -> PAS NU PÅ... med at oplyse navn og adresse

Jeg farter ind imellem til Jydeland og besværer et par andre profiler, som har været så 'dumme', at oplyse hvad de hedder og hvor de bor:

1.) mangorossa og janik
2.) Camillasmoster (..og mange andre aliaser: Camillasmonster, Camillasfoster, Kastaniekloster, Kamelensmoster, Madam Mim, mm.. )
3.) tedd
4.) ..og andre

Et par Djævleø's beboere har også haft 'fornøjelsen' af mit behagelige selskab. F.eks. Nordsted1, MXalexander, m.fl.

..og så 'møder' på neutral grund: emensen/Eyvind/e.c, natmaden, IPM, Pallebhansen, Keldd, Klumme, m.fl.

Jeg tror de alle kigger efter et nyt sted at bo, hemmelig adresse og tlefonnummer naturligvis..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-07-07 14:41

jeg har engang besøgt søren (CLAN) - det var helt vildt hyggeligt!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-07-07 14:42

Her er jeg så
Just hjemkommet fra det ufattelige varme Kreta, og nu fryser jeg altså *GG* Man kan da heller aldrig være helt tilfreds ..
Jeg er kommet til at hænge lidt fast inde på www.komogvind.dk ...derfor er jeg her ikke så meget lige nu. Og så sidder jeg heller ikke så meget ved puteren om sommeren.
Håber også i alle trives og har det dejligt, til trods for den elendige sommer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-07 14:51

Jotak mangorossa. Lige nu har jeg mere end rigeligt at se til: http://www.kandu.dk/Spg107537.aspx

..så ha' mig liiiige undskyldt. Jeg skal jo være færdig, så jeg også kan leve mit liv

</MOLOKYLE>