/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
showview og GCN
Fra : ryan1312
Vist : 580 gange
45 point
Dato : 28-07-07 00:13

hej jeg skal bruge et 3-cifret "ledetal" til at indstille min showview på min hdd/dvd optager hvor finder jeg dem???? der er en til hver pogram, og det er ikke de tal der står i tv-bladene.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 28-07-07 07:14

Det skal stå i brugsforvirringen til hdd/dvd optageren, men til din orientering er PDC systemet meget mere pålideligt for de kanaler der udsender et PDC signal.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 28-07-07 21:23

PDC signal hvad mener du med det??? OG NEJ DET STÅR IKKE I BRUGSVEJLEDNINGEN der står kun at jeg måske kan finde dem på nettet.

men det der pdc hvad er det og hvordan bruger jeg det, for det har min hdd optager også?