/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ati remote wonder
Fra : bruuno117
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 27-07-07 01:51

For et godt stykke tid siden, holdt min elskede "Ati remote wonder" fjernbetjening til pcen op med at virke, og der vart ikke noget jeg kunne gøre ved det.

Jeg bruger den til at styre diverse multimedia funktioner på maskinen, blendt andet har jeg mit fjernsyn koblet til så jeg kan se dvd og xvid/divx osv. på det i stdet for at være bundet til computeren.

I den seneste tid har jeg brugt min mus som en erstatnings "fjernbetjening", men jeg savner bare mit "wonder" afsindigt meget. Problemet er bare at jeg ikke kan finde den nogle steder til salg. Jeg ved godt at de som regel er bundlet med at ATI grafikkort, men jeg købte min i løssalg i sin tid, og det kan krafts...........mig ikke passe at man ikke kan finde et sted og købe en ny. Den fås i 2 versioner den gamle wonder og så den nye wonder II, men jeg tror nu stadig jeg foretrækker den gamle.

Så hvis der er nogle der ved hvor jeg kan købe sådan en på nettet, så fortæl mig det venligst, det er ved at drive mig tid vanvid at jeg ikke kan opspore en!

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 27-07-07 02:46

Har du prøvet at sætte nye batterier i?
Ej, spøg til side..

Fjernbetjeningen bruger vel en eller anden form for styreprogram på din pc,
og eventuelt også drivere. Prøv at opdatere disse, og se om det hjælper.

Og ja, jeg har læst dit spørgsmål ordenligt:
Citat
Så hvis der er nogle der ved hvor jeg kan købe sådan en på nettet, så fortæl mig det venligst, det er ved at drive mig tid vanvid at jeg ikke kan opspore en!

Men det ville da være dumt at købe en ny, hvis du nu var så heldig at det her virkede

*krydser fingre*

//Kettedk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-07-07 10:52
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-07-07 10:54
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-07-07 11:05
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 28-07-07 01:37

@ kettedk

Tro mig, jeg har prøvet alt, jeg har skiftet batterier i en uendelighed, jeg har skilt den ad, for at se om der var en løs forbindelser (longshot I know), den indikatorlys er udslukt, ingen tvivl om det :/

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 28-07-07 01:42

Jeg skulle måske have være lidt mere specifik, og have sagt at det skulle være en dansk netbutik, da det vil være pænt dyrt i fragt at få den sendt fra fx usa, det kunne let blive dobbelt pris.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-07-07 14:30
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-07-07 14:36
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-07 14:42
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 01-08-07 22:19

jeg burde tilbede dig som engud!

Jeg fatter dog ikke hvorfor jeg ikke selv tænkte på midtdata :|

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 01-08-07 23:05

Ok, der glædede jeg mig lidt for tideligt. Det viser sig at de ikke vil godtage mit visa electron, og på trods af at de påstår at de godtager e-dankort, kan jeg ikke finde den mulighed nogetsted på siden :/

O fanme om jeg gider at betale 50 kr i efterkrav for a tfå lov til at betale ved levering, bare fordi de ikke kan lave en webshop all kan bruge :(

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 01-08-07 23:37

Nå du får pointene alligevel, siden du fik mig pejlet in på remoten rigtige navn, så jeg kunne finde en dansk netbutik, der ville lade mig bruge mit visa, yay. Så håber jeg bare den kan være her inden weekenden!

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 01-08-07 23:39

Nå ja, det var ikke en total løsning, men det hjalp da til at finde den endelige løsning :)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-08-07 21:44

Hejsa og tak for point. Jeg blev jo helt nysgerrig efter at se hvad det var for en tingest du der havde, og så giver jeg jo ikke op så let.