/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ang. Navigator PNA-7000T
Fra : timeglas
Vist : 1452 gange
100 point
Dato : 18-07-07 21:55

Jeg har en GPS Navigator PNA-7000T med Europakort i. Det er udstyret med software = Mobile Navigator 6.1 PNA.
Jeg har installeret et Navigator Fresh program på min pcér og der kan jeg godt via kortlæser få installeret opdateret software, men kan det virkeligt være rigtigt at hvis jeg vil have fornyet vej-kortet (opdateret kortet) så skal der punges ud med 749,- ???
Det er åbenbart et tysk fabrikat og meget af det er dårligt oversat fra tysk, så har lidt svært ved at forstå deres support samt programmer/FAQ mm.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-07-07 22:10

Hvis du kommer med et link til siden, kan vi bedre bedømme det!

Men umiddelbart lyder prisen på kr. 749,- ikke særligt dyrt for en opdatering af kortet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 18-07-07 22:10

Det er såmænd ikke så specielt for den.....

De fleste kortfornyelser koster......

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 18-07-07 23:37

Det er helt normalt. Hvis du læser tænk, så er der en stort test af PNAér, hvis du køber en billig skal du betale ekstra for opgradering af kort. Har selv en Garmin, virkeligt fedt apparat.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 19-07-07 16:35

Til tineglas
Prøv at se på disse link der kan du få en masse oplysninger om det:

http://www.i-go-user.dk/news.php

http://www.navigon-user.com/portal.php

Hilsen Hans/Hvidovre

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 28-07-07 07:24

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-07 10:55

Selv tak....