/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ny mus
Fra : Daxxa
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 17-07-07 15:01

Hejsa Kandu'er,

Jeg sal ud at have købt en ny mus, er lidt lige glad hva mærke, den skal bare ku sluttes til med Usb, behøver ikk være ledning, bare opladeren så kan det. Jeg surfer en del rundt på de forskellige sider, og spiller en del Battlefield og en gang imellem cs, så den skal være god at spille med.
Har kigget lidt på såen en her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=150517
Syntes bar det er mange penge, kan man få noget der er omkring lii så godt men som kost mindre??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 15:04

Citat
den skal bare ku sluttes til med Usb

Kan næsten alle mus idag...

Fra 100 kr og opefter....

Kommentar
Fra : kj

Dato : 17-07-07 15:27

Det er en god mus, vi bruger Logitech mmx laser, med samme opløsning.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-07-07 19:10

Ingen andre erfaringer??

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-07-07 19:33

Den kan da egentlig godt køre med en Bærbar ? Ka den ikk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 20:34

Jo - hvis der er usb.....

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-07-07 23:13

Hva er det for en Mx? Ved du hvor mange Dpi en Logitech Mx 1000 kører med?

Annuller spørgsmålet
Fra : Daxxa

Dato : 18-07-07 13:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har valgt at købe denne her : http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255065