/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Anbefaling af virus program
Fra : anetteogjesper
Vist : 801 gange
50 point
Dato : 16-07-07 11:09

Hej

Jeg står og skal have opgraderet Norton, eller finde et andet program og så ville jeg lige høre fra jer kloge hoveder, hvad i synes jeg skal bruge og hvorfor

Med venlig hilsen
Anette

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 16-07-07 11:13

Skal det være et gratis program?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 11:16

Der er mange muligheder, er det kun antivurus du ønsker ? Her er en gratis og god mulighed: http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 11:23

Yes o.v.n.

AVS er helt klart at foretrække......

Og så er det jo også gratis....

Det funker bare.....

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 16-07-07 11:23

Jeg ville egenligt gerne have en der både fandt vire, trojanhorses og spyware, men jeg vil hellere have gode programmer end blot et med det hele
Gratis er jo altid godt, men jeg vil altså også gerne være sikker på det virker, så hvis der skal betales lidt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 11:27

Så bruger du AVS og dette spamfilter (cactus)

http://www.codeode.com/spamfilter/

Begge 100% iorden og begge gratis......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 11:30

Her også et par gratis programmer til at finde og fjerne spyware: http://www.superantispyware.com/
http://www.safer-networking.org/en/download/
begge er gode til at finde og fjerne spion programmer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-07 11:30
Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 16-07-07 11:53

Hej

jeg har og er super gld for Norman

mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-07 12:28

Inden i beslutter jer, kan du også gå ind på Spywarefri og se hvad de anbefaler: http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm også gode gratis muligheder, nedenunder skriver de om betalings programmer, jeg har købt min sikkersheds pakke hos dem, og den har holdt min computer nogenlunde ren lige siden: http://spywarefri-shop.dk/product_info.php?products_id=55

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 50 point
Dato : 16-07-07 13:12

Active Virus Shield beskytter imod alle typer malware. Virus - trojanere - spyware osv. AVS bygger på Kaspersky AV, så du får det ikke bedre IMHO.

Hvad du end vælger, så sørg for at Norton er helt væk inden du installerer nyt. Først almindelig afinstallation i Tilføj - Fjern programmer. Kør så dette værktøj http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/dk_docid/20050411155241924

Og til sidst, søg på, og slet samtlige mapper der hedder Norton og Symantec.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-07-07 17:03

Trend Micro PCCILLIN kan varmt anbefales.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 16-07-07 22:26

Hej
Hvor finder jeg Active Virus Shield?

Med venlig hilsen
Anette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-07 22:32

http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp? eller via det link jeg satte ind fra malwarecheck.dk

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 16-07-07 23:43

Hej

Jeg kan ikke komme til at downloade det...
Den skriver:
Citat
Denne installationspakke kunne ikke åbnes. Kontakt programforhandleren for at kontrollere, at dette er en gyldig Windows Installer-pakke.

Jeg har downloaded Avira AntiVir lige nu i mangel på bedre, men er det godt nok?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-07-07 00:03

Antivir er lige så godt. Topper de fleste tests, sammen med Kaspersky/AVS. Giver dig bare en reklame for betalingsprogrammerne, når det opdaterer.

Ellers kan du godt installere AVS. Du skal bare omdøbe installationsfilen fra avs.msi til avs.exe, så virker det. En fejl de har været lidt længe om at rette. Lad det ikke skræmme dig fra programmet. Det er knaldgodt.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-07-07 00:06

Men jeg syntes, at du også skulle nuppe den gratis SuperAntiSpyware, og scanne med, en gang imellem http://www.superantispyware.com/

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 17-07-07 00:15

Jeg prøver lige Antivir til jeg får tid til at se på det igen, men jeg vil prøve AVS... især da du brænder sådan for det

Med venlig hilsen
Anette

www.bridalshop.dk
www.morsunivers.dk
www.cloe.dk

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-07-07 00:24

Faktisk så bruger jeg selv Antivir i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-07-07 00:32

Fås den i XXXXXL og ka' den holde en ølvom inde ? ? ?
http://bridalshop.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?products_id=86
Gambrinus

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 17-07-07 00:35

Hej Gambrinus
Nok ikke lige denne her, MEEEN jeg kan helt sikker skaffe en til dig hvis du er interesseret

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 18-07-07 22:54

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-07-07 23:00

Velbekomme

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 06-08-07 12:40

hvor på skalaen ligger så AVG (gratisversionen) i forhold til alle dem i har diskuteret ?

dårligere eller meget dårligere ?
------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-08-07 12:47

Meget dårligere. AVG er meget populært, men for mange bliver inficeret.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 06-08-07 16:40

ja mon ikke
du har hjulpet mig tidligere medvirus og nu har jeg det igen
en generic.exe fil gemmer sig.

jeg arbejder på sagen
og denne gang vælger jeg ikke AVG

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-08-07 17:57
Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 07-08-07 08:17

så må det være den jeg skal af installeret
thanks