/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
..endnu et et eksempel
Fra : molokyle
Vist : 857 gange
222 point
Dato : 13-07-07 16:23

..på en bruger, som vrøvler og lader hånt om hjælp: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=69303
Citat
Lidt hjælp til selvhjælp er altid godt. Tak for indsatsen drenge, men jeg fandt selv lidt hjælp på http://www.echoecho.com/dk/htmlimages.htm, og det gjorde tricket!

Spørgsmål: http://www.kandu.dk/spg106827.aspx (Anulleret !)

Brugeren ser stort på; at den samme information faktisk er givet

...enten som 'common knowledge' inden for kategorien ..eller er beskrevet i de givne links og anvisninger.

..man sér desværre dette alt for tit !

VÆK med 'annullering' af spørgsmål og 'blacklister' på www.kandu.dk

..igen !

Hvad skal disse funktioner 'gøre godt for' ...andet end tidspilde for 'kommentatorerne' ?

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-07-07 16:29

Efter tre klip i kortet/ubesvarede-annulerede spørgsmål
kunne man smide dem ud. Eller lave en liste med
dem der ikke gider lukke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 16:35

Hmm... Teil ...flere regler? ..og påæng-begrænsende foranstaltninger? FLOT !

Næeh... muligheden burde slet ikke foreligge for, at ...'fortryde' sine indlæg/spørgmål

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 16:36

..præcis som jeg ikke kan rette i mine stavefejl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-07-07 16:42

Stavefejl hedder slåfejl.
Men ok et frit forum uden begrænsninger,
den kan jeg leve med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 16:57

Citat
muligheden burde slet ikke foreligge for, at ...'fortryde' sine indlæg/spørgmål
og hvis så spørgeren fortryder vil spørgsmålet stå åben til evig tid, ingen kan tvinge nogen til at acceptere og jeg går stadig ind for den sorte liste

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 17:02

Det eneste spørgsmål som brugeren har annuleret, er det eksempel som du linker til, alle andre spørgsmål er accepteret, vi skal vel ikke til at have en tudetråd, hver du ikke får point Molo

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-07-07 17:03

Jeg er bange for, at vi her atter er rendt ind i den omsiggribende ligegyldighed overfor andre end een selv og den meget udtalte zap-kultur med deraf følgende slatten moral. Hvis man spørger f.eks. Alexteddy om hvorfor, vil han garanteret sige, at "det tænkte jeg ikke lige over".

Nej, netop......

pip

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 13-07-07 17:07

Ja nogle spørgsmål bliver ikke lukkede og nogle bliver annullerede og mange har travlt med at lægge afstand til pointliderligheden.

Hmmm hvad er egentligt problemet ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 17:22

I eksemplet er der en begrundelse for at annulere, ikke noget "det tæmkte jeg ikke over" men hjælp til selvhjælp, molo har ikke givet svaret men hjulpet knægten i den rigtige retning, og nu føler molo sig snydt for point og vi skal alle have ondt af ham

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 17:44

Er man "racist" når man blacklister.......

Jeg mener man kunne whiteliste.....

Accepteret svar
Fra : Knete

Modtaget 222 point
Dato : 13-07-07 17:49

jeg syns da at grunden til alexteddy annulerer sit spørgsmålet er helt i orden,,,,og velbegrundet;

og jeg er enig med ovn,,,og syns det vrimler med tudeprinse,og tudetråde.

Skulle der sidde nogen derude der ikke ved at krydset oppe i højre hjørne af vinduet redder deres bevidsthed fra grumme ufiltrerede holdninger og handlinger bragt af andre mennesker,,,, så skal jeg gerne tage offentlig transport hjem til pågældende personer og slukke deres skærm for dem,,,,,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 17:56

Thomas.Haugaard -> Problemet er 'spildtid' og følelsen af, at blive pisset på !

o.v.n. -> Men når mere end 2/3 dele af ALLE spørgsmål jeg gennem tiden har deltaget i, ..som enten undertegnede eller andre brugere har 'besvaret' tilfredstillende for størstedelens vedkommende, ikke er blevet accepteret?

Såeh.. :

Dét kan jeg 'leve' med !

..men når en bruger 'fortyder' sit spørgsmål; fordi spørgeren ikke har 'tænkt' sig om ..eller 'gidet' respondere på div. råd og vejledninger?

..og siger at svaret er fundet af brugeren selv ...UDEN at komme med en fyldelstgørende forklaring på hvorledes? ..andet et evt. link til almen viden omkring spørgsmålets kerne?

..så synes jeg det nærmer sig 'misbrug' af andre brugeres tid

Påængår, accepteret ..eller ej !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 17:59

Belær mig:

Spørgsmål:
Citat
Jeg er ved at oprette min hjemmeside, og det går omtrentligt fint indtil videre. MEN jeg har problemer med den grafik (bmp, jpg, gif osv.) jeg gerne vil have med. De synes fint når jeg tager en tjekker i min webwriter (Stone's WebWriter), men når jeg så tjekker den uploadede udgave på IE fremkommer der bare små firkanter med røde kryds i midten? Jeg tænker svaret er lige til, men jeg kan bare ikke hitte ud af det lige nu! Hjælp??

Citat
Lidt hjælp til selvhjælp er altid godt. Tak for indsatsen drenge, men jeg fandt selv lidt hjælp på http://www.echoecho.com/dk/htmlimages.htm, og det gjorde tricket!

Hvilket 'trick' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 18:04

Stort... !!!

Lad mig forhøje ..og give påængårnø til en 'tossenollike', som ikke svarer på mit spørgmål, men hellere vil gøre det til en personlig vendetta !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 18:06
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-07-07 18:09

Jeg laver sgu et bræt med søm i så bliver de spendt op på torvet og så får de nogle klask i deres bare ( skal det være København eller hvad?????)

dr.dem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 18:14

dr_dem -> Jeg er pacifist, så jeg foretrækker at give dem nogle 'velfortjente' påængår

...for deres 'indsats'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 13-07-07 18:24

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 13-07-07 18:25

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-07-07 18:35

Det er sug også lige meget skal vi sige Vesterbro torv ?????

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-07-07 18:50

sug=SGU

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-07-07 18:54

Her må jeg absolut støtte molokyle,selvom guderne skal vide,at han og jeg ikke er enig i ret meget.
Citat
..men når en bruger 'fortyder' sit spørgsmål; fordi spørgeren ikke har 'tænkt' sig om ..eller 'gidet' respondere på div. råd og vejledninger?

..og siger at svaret er fundet af brugeren selv ...UDEN at komme med en fyldelstgørende forklaring på hvorledes? ..andet et evt. link til almen viden omkring spørgsmålets kerne?
Jeg synes (også) det er en meget arrogant svar.Den ku`have været formuleret bedre.Jeg respekterer molokyle,for hans forsøg på indleven i spørgsmålet.(Den kan fornemmes).Han har afklaret mange ting,ikke mindst inden for edb teknologi.Også for mig).
Bare skammeligt,han er radikal.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-07-07 18:55

Det er sgu også lige meget skal vi sige Vesterbro torv ?????
Og MOLOKYLE> du tar påænger med

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-07-07 18:59

Puha jeg stinker af hvidløg hvad nu???? har lige fordelt på stegen føj hvor er det dejlígt

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-07-07 19:18

Hvad f.. f..... i h..... LUKKET

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-07-07 19:23

Nå skal vi se og komme videre

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-07-07 21:54

SÅ! nu snakker dr_dem sq osse med sig selv......... Å' så liige i molos tråd

Jvf. emnet: ordet er ganske almindelig pli!

Moster

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-07 22:10

Vesterbro Torv dr_dem ?`...må bli' en anden dag

..i en ikke så fjern fremtid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-07-07 09:44

Lad os se, om vi mødes på det samme Vesterbro Torv