/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hvad synes i om det her :-)
Fra : dayworker24
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 11-07-07 21:02

hej jeg ser på det her videokamera, og så vil jeg gerne høre hvad i har at sige om det
http://importas.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=25&products_id=52

Og hvor lang tid kan det optage osv. jeg kan se der står noget med 1,8 og 1 mbps.

Jeg kan jo så regne ud at 1,8 x 60 = 108 per minut
og på et 2 gb kort kan der vel så være 2048 / 108 = ca 19 minutter.
Det er jo ikke så lang tid, men kan i komme med nogle forklaringer

er ikke den store haj inden for dette emne hehe

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 110 point
Dato : 11-07-07 21:24

Jeg tror de mener binite, mededens du regner i bytes. Det giver en faktor 8 til forskel.

Men jeg mener ikke apparatet duer til rigtig videofilm. Opløsningen 640x 480 med 30 billeder pr/ og mp4 komprimering, er simpelthen for langt væk fra sædvanlig videostandard, og der går meget til i konverteringen til noget som dit fjernsyn vil vise.

Video handler også om god automatisk skarphedsinstilling, fungeren i relativt svagt lys, korrekt farvegengivelse og Linsefejl.
Jeg tror ikke kameraet er pengene værd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 21:56

Hvis du ser RTL-shop ville du opdage at hvis du køber noget medieprogram i abo - ja så får du faktisk det pågældende kamera foræret......

Såååå - kvaliteten er vist ikke så optimal......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 21:57

Det er da også "kun" i VGA-kvalitet.....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-07-07 22:04

prisen siger alt i dette tilfælle et super køb der aldrig ville komme ind for min dør

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 19-08-07 05:19

Tak for svaret transor.