/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pioneer-112D
Fra : 200752
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 08-07-07 09:48

Hej
Jeg har købt et Pioneer-112D DVD Brænder og sat det i, jeg kan læse musik, det kan se brændbar medie i denne computor, men jeg kan ikke brænde på det, Nero kan ikke se det som brænder drev. men kan se det som kilde drev, driverfilen er den bedste.
Håber der er nogle gode ideer

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-07 10:51

Din nero er måske en særudgave som fulgte "gratis" med et andet drev. Den er så indrettet, så den kun kan med dette andet drev.
Prøv at downloade en gratis fuld Nero- duer kun i en prøveperiode- så virker det nok.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-07-07 10:53

Måske skal du lige installere programmet som fulgte med på CD. (skal gøres fra samme drev)

Eller du kan geninstallere Nero så programmet kan genkende brænderen. Men det er ikke sikkert at det vil blive godt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-07-07 11:49

Hvis der ikke er nogen CD med - så kan den sandsynligvis brænde direkte fra XP.
Det kan gøres fra mediaplayer, eller bare ved at højreklikke på det der skal brændes og vælge
"send til DVD/CD brænder"