/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Dæk og Fælger til Bilen
Fra : Douink
Vist : 1800 gange
50 point
Dato : 06-07-07 03:48

Hej..
Jeg har lige sat lidt på Den Blå Avis og set på dæk og fælger til bilen. men der står jo 1000 tal og tommer som jeg ikke ved meget om.
Hvordan finder jeg ud af om det er noget jeg må køre med, Om de passer til min bil i skrugerne og hvor brede de er. Er der ikke en der kan give mig en hurtig dæk og fælg guid til en wv transporter?

1000 Tak

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-07 05:30

Du kan indsætte din bils nummerplade, på denne side og få mange nyttige oplysninger om din bil!
Der i blandt hjul og dækstørrelser

http://asp.biltorvet.dk/hjulguiden/hjulguiden2007.asp

Gert

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-07-07 11:28

Har lige prøvet den side og jeg kan ikke bruge den til noget.

Har søgt på en nrplader som sidder på en GOLF I, Passat fra 1996, en fiat fra 1996, en Skoda fra 2000 og en Peugeot fra 2004. Men samme data kommer frem på alle sammen.

Citat
Biltorvet har desværre ikke kunnet afgøre, hvilke dæk, der passer til bilen med registreringsnummer XX XX XXX.
Det kan skyldes, at bilen ikke er indregisreret som enten person- eller varebil, eller at bilen blot ikke kan findes i Biltorvets datamateriale.

Benyt eventuelt tabellerne med dæk-informationer, som kan downloades via link i højre side.

Ny søgning >>

Så mon overhovedet der kommer noget frem på nogen biler overhovedet??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-07-07 14:25
Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 06-07-07 16:53

Kig i dørstolpen eller din instruktionsbog der står hvad der skal være på din bil.
(Ikke hvad der kan være på bilen)

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 07-07-07 10:21

hvilken transporter årgang motor osv... man burde ikke kunne skrive et indlæg her uden at man gav bilens oplysninger først, i vil have hjælp så prøv at komme med nogle oplysninger

mvh Nicolai

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 10-07-07 03:17

Det er en WV Transporter årg. 96
Tak for alle de gode indlæg jeg. jeg vil lige tjecke dem lidt nærmer og så give point.. 1000 tak. Håber jeg finder løsningen, har bare meget dårlige tid lige nu... vender tilbage....

MVH

// Douink

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 04-09-07 01:07

Tak for svaret g_h.