/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny mobil - hvor?
Fra : tinah
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 02-07-07 23:40

jeg skal have ny mobil og vil gerne se og røre ;)....ved nogen her hvor der er et godt udvalg - et sted med mange modeller i udstillingen? Bor i Hellerup

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-07-07 02:22

Tag ind i en mobil butik..

Ved da at ved både TDC og 3 har de demomodeller du bare kan gå hen og lege med..

Kommentar
Fra : thedeuce

Dato : 03-07-07 09:24

Hej Tinah.
Gør som tidligere skrevet. Gå ind i en butik og føl og mærk. Når du så har besluttet dig for mærke og model, går du på nettet under edbpriser. dk og søger efter mobilen. Der er rigtig mange penge at spare.

God jagt

thedeuce

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-07-07 10:37

Sonofon butikken på Strandvejen (mellem Hellerupvej og Sct. Pedersvej)

de har live telefoner på væggen

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 03-07-07 16:48

Jeg selv er meget glad for Telia butikkerne og de har også et stort udvalg.

Håber du finder hvad du søger.

Venligst
Thaisontrine

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-07 22:42

Hmmmf.

Gad vide om hun stadig står i butikken og føler på telefoner???

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 21-07-07 23:34

Nej da, nu er jeg færdig med at føle på varerne ;)

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 21-07-07 23:35

Tak for svaret copycatDK.