/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke modtage mails i dag
Fra : Jorgen_ros
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 30-06-07 22:50

Er der andre end mig, der ikke kan modtage mails i dag.

Jeg bruger MS Outlook 2003 og min udbyder er TDC.

Siden kl 8:32 har jeg ikke modtaget mails i Outlook. Jeg kan sagtens sende mails og de kommer også frem, men ikke til mig. På Webmail ligger dagens post, men bliver liggende her. På et tidspunkt slettede jeg de mails der lå på Webmail, for det tilfælde at en mail blokerede systemet. Jeg har testet min E-mail konto i Outlook og sendt en testmail. Testmailen ender på Webmail, men kommer, som sagt ikke til min indbakke i Outlook.

Jeg har ikke ændret noget i Outlooks opsætning og når jeg trykker F9 (for send og modtag), står bjælken stille når mails er sendt og der forsøges at hente mails. Der kommer ingen fejlmeddelelse og ingen mails., selv efter en time.

Jeg har afprøvet min forbindelse med TDC Netsupport og der findes ingen fejl. Min ind. og udgående hastighed ligger meget tæt på det jeg maksimalt kan opnå og pingtiderne er helt i top Ved test af PC og forbindelse vises ingen fejl - Forbindelse til ind- og udgående server er ok.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-06-07 23:30

Du kan evt. prøve at køre en scandisk.Håber det kan hjælpe dig.Der sker i al fald ikke noget ved det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-07 08:44

Citat
Testmailen ender på Webmail, men kommer, som sagt ikke til min indbakke i Outlook.

Det skal den vel heller ikke hvis det er webmail.....

Annuller spørgsmålet
Fra : Jorgen_ros

Dato : 01-07-07 09:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Giv tid, så kommer råd.
Det virker nu her til morgen. Jeg formoder, at det trods TDC'S testresultat. trods alt har været et problem med serveren for udgående mail.

Måske er Kondivand's problem også blevet løst nu
Citat
Jeg kan hverken modtage eller sende email længere. Outlook forsøger at etablere kontakt til serveren, men må give op efter et stykke tid. Jeg får flg. fejlmeddelelse: