/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
gratis hjemmeside med upload
Fra : hojriiskim
Vist : 991 gange
50 point
Dato : 30-06-07 16:09

hey..

søger en gratis hjemmeside jeg kan oprette hvor jeg kan uploade en rar fil med nogle billeder som min kæreste skal dele med hendes klassekammerater.
filen fylder ca. 220 mb.

Eneste krav er det er 100% gratis for mig og for dem der skal hente filen ned, og at der er plads til man kan uploade en 220 mb. stor fil.

Der skal altså ikke være nogen udgifter overhovedet!

Nogen der kender et godt sted som virker?
hvis det overhovedet findes sådan et sted.. :)

På forhånd tak for hjælpen!

Kim

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 30-06-07 16:14

Hej

PÅ denne side kan du sende store mails (100 mb)

http://www.storemail.dk/

ved godt du skrev 220 mb men du kunne jo dele dem op

mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 16:15

Jeg bruger Megaupload, der kan du gratis uploade op til 500 mb: http://www.megaupload.com/dk/

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 30-06-07 16:16

er det en engangsforestilling, så kan du låne serverplads af mig.

Læg en pm og jeg sender dig en ftpadresse og et login.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 30-06-07 16:25

det skal være sådan at jeg kan sende en andresse til dem der skal have hentet filen, som så kan gå ind på den side og downloade den til deres computer.. synes ikk lige jeg kan se megaupload kan det??
Det skal helst være enkelt både for mig og for dem der skal hente det ned..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 16:29

Citat
Nogen der kender et godt sted som virker?
hvis det overhovedet findes sådan et sted.. :)
Megaupload virker og er 100% gratis jeg har brugt serveren flere gange til store filer, der er felter hvor du kan skrive modtageres e-mail adresser, så de bare kan klikke på et link, når de får mail om filen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 16:31

Citat
synes ikk lige jeg kan se megaupload kan det
jow da, nede i venstre hjørne kan skrive modtagerens e-mail adresse

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 30-06-07 16:32

så jeg går bare ind og vælger den fil jeg vil sende og så skriver alles mail ind og så får de en mail om det?
Ville gerne kunne lægge det op på en side hvor de der vil have filen selv kan gå ind og hente den ned hvis de vil.. så slipper jeg for at skulle have fat i alle mail adresser og sidde og sende rundt..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 16:36

Så er det ikke gratis længere med Megaupload, men kan da kopiere linket, og sende det til dem der kan have interesse i dine filer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 16:38

Citat
nogle billeder som min kæreste skal dele med hendes klassekammerater.
du skriver kærestens mail adresse i modtager feltet, og den e-mail hun modtager, sender hun videre til klassekammeraterne

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-06-07 16:40

Du kan sagtens bruge det råd o.v.n kom med
Jeg har ikke selv prøvet det endnu,men det vil jeg helt bestemt afprøve på et tidspunkt.Indtil videre har jeg brugt disse to links:
www.peecee.dk
www.storemail.dk
Der er bare et lille minus..
Storemail kan kun uploade op til 100 mb.
Men nu har du da lidt og forsøge dig frem med.
Jeg véd ikke hvor mange mb peecee kan klare
Held og lykke med det.
Og god weekend

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-06-07 16:42
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 16:42

Citat
Hastighed: 100 Mbit
Max filstørrelse: 20MB
fra: http://www.peecee.dk/

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 30-06-07 16:43

skal jeg bare vælge fil, modtagers mail og min mail skrive en beskrivelse, krydse af i at man acceptere de der betingelser og trykke send.. og det link der så kommer i toppen giver jeg til folk der skal have filen.. og så kan de gå ind på den og trykke "download" eller sådan noget og så har de filen?? eller hvad??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 30-06-07 16:45

Er det Megaupload ? Så ja til spørgsmålet

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-06-07 16:46

Citat
Hastighed: 100 Mbit
Max filstørrelse: 20MB
Så blev jeg endnu engang lidt klogere
Så dit råd er nu nok det bedste,indtil videre

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 30-06-07 16:47

Tak for svaret o.v.n..
Super super.. var lige det jeg skulle bruge.. mange tak!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 16:50

Hvis du vil have et eksempel, så prøv at klikke på linket, det er en AVI fil, dårlig belysning, optaget med min mobiltelefon, det er små killnger som kravler rundt, de er lige blevet store nok til selv at kravl ud af kassen, der er 3 bogstaver du skal skrive i et felt, før du klikker på Download: http://www.megaupload.com/dk/?d=C2RIZFAT

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 30-06-07 17:00

okay.. det er jo rimelig til at finde ud af.. tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-07 17:02

Selv tak håber i får billederne sendt rundt til alle, god weekend

Kommentar
Fra : dior

Dato : 30-06-07 17:19

Hvor er de dog bare skønne de små misserHvis det ikke var fordi jeg havde så mange selv,ville jeg gerne købe dem allesammen