/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bærebar pc skærm er helt sort
Fra : Surf
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 29-06-07 23:35

så sker det endnu engang, Jeg tænde for min bærebar pc og skjærmet bliver ved med at være sort

de gange jeg har fået den til at virke kommer
Checking nvran

Også er alt normal igen, ja de gange

Men lige nu kan jeg ikke få det til at ske

så nu er gode råd dyre

behøves jeg en ny bærebar, eller kan man godt skifte min bærebar grafikort ram ud med nogen nye

Eller har i en anden løsning

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-06-07 00:59

Er du selv klar over hvor mange spørgsmål du har annulleret ?

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 30-06-07 06:20

glem det. og være så venligt at svare mig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-07 08:49

Du har ikke normal høflighed, lukker ikke spørgsmål med tak for hjælpen.
Nul hjæl her fra.
Flueben fjernes

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-06-07 10:22

Sådan så kan du lære det!
Det er egentlig ikke dine point vi er ude efter, men det er SKIDE iriterende at se så mange gode svar blive annuleret. - Så hellere starte med lidt lavere point, hvis det gør så ondt at skulle give dem ud!
I virkeligheden er point blot en målemetode for den tilfredshed der er med svarerne. Du kan jo alligevel ikke bruge dem til andet!

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-07 10:26

På tasteturet er der en del fjummerknapper, som du kan regulere lys og kontrast med, så prøv at fjumre med dem, inden du opgiver og smider den til elektronisk storskrald!

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 01-07-07 01:43

162 annullerede svar...????
Det er jo helt vildt, som du er i stand til at gøre folk til grin med dit snylteri.

Du er ikke ked af det, når du samlet har stillet 234 spørgsmål, men kun vil dele ud af dine point for mindre end hvert tredie svar. Det er dæleme meget tid, folk har spildt på dig.

Mon ikke du skulle tage at stive moralen lidt af, og så lære at lukke dine spørgsmål på en rimelig måde med point til dem, der gider hjælpe dig?

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 01-07-07 14:17

Haha