/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Roskilde Festival... :-)
Fra : tinolarsen
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 29-06-07 21:20

Så er det snart opover..

Skal til Roskilde for 3 gang i træk...

Glæde mig som en sindsyg - tager derover i morgen...

Er ved at pakke..... - og som altid synes man at man mangler noget... - så nogen der har nogle forslag til hvad jeg kunne mangler... - vil ikke lige skrive hvad jeg har pakket, men skriv løs, måske også til inspiration til andre...

Vi ses derovre.. - Bliver for fedt - håbet vejret bliver bedre, men hva... - det skal nok gå alligevel...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-07 21:23

Støvler vaders regnfrakke dykkerudrustning.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-06-07 21:29

200 øl 1 brød.
alimak

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 29-06-07 21:38

kondomer, tandbørste og tandpasta er et must uanset køn
go tur

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 29-06-07 21:57

Godt humør !
Positiv indstilling
Toiletpapir
Hovedpinetabletter
Kondomer
Indgangsbillet
Visitkort til alle de andre fjolser, du svinger med og gerne vil se igen.
Returbillet til toget og et skilt til at hænge om halsen :
”Smid mig af på xxxx station. UDEN AT VÆKKE MIG !”
Penge, Rejsechecks, Dankort, Visakort, Mastercart, Magasinkontokort,
Fortrykte postkort med teksten : Send flere penge !
(Fordelt i din oppakning så de ikke render med det hele på en gang )
Wunderbaum til toget hjem
Skidt med regntøj.
Det er bedre med et par badebukser (eller en bikini hvis du er mand).
Der findes ikke dårligt vejr med det rette tøj.
Et par gamle kondisko. Når det er rigtigt smattet til, kan du tage et par tørre sokker på, en plasticpose uden på dem og så fod-foderalerne yderst.

Fri fra arbejde/skole/arbejdsformidling et par måneder efter festivalen
Det er mange år siden jeg har været af sted men : HOLD KÆFT HVOR JEG MISUNDER DIG !
Gambrinus (Gammel festivalveteran)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-06-07 22:03

Den med visitkort er en rigtig god ide.
Jeg fik engang en piges bibliotekslånerkort meget sent om natten foran Orange scene.
Det var sgu' for mørkt til at skrive noget som helst.
(Måske derfor hun så så sød ud)
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-07 22:03

Annullerer du også bare dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-06-07 22:05

I never went to bed with an ugly woman.
But i sure woke up with some !
(Willie Nelson)
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-06-07 22:10

Ødelæg nu ikke mit nostalgiske festivaltrip 3773.
Hele mit liv passerer revy.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-07 22:14

Citat
24 årig der arbejde i som IT-konsulent i Århus

- Ubesvarede 2
- Besvarede 13
- Annullerede 32
- Slettede 0
Ialt 47

Gad vide hvad det er for IT systemer

Et firma vi kender - eller måske skal holde os fra

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-07 22:33

Han annulerer sikkert også sit eget arbejde.
Det er derfor han spørger så dumt.
"Hvad skal jeg tage med til Roskilde?"

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 29-06-07 22:48

Tak for du tager det seriøst Gambrinus

Kan godt forstå du er misundelig... - der er bare alletiders og være på festival

og til 3773... - gå dog ind på Arto og gener nogen på din egen alder... - ja og REFI og TEIL i kan jo kigge med derind en tur...

Og kom dog med nogen konstruktiv istedet for...

Lader lige tråden stå lidt længere, hvis det er iorden med dig 3773???

Måske du skulle prøve at komme lidt ud engang imellem.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-07 23:08

Næh kan du finde ud af at lukke et spørgsmål?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-07 23:10

Det er klart du har valgt IT branchen.
Der er kun to bogstaver at holde rede på - i og t.
Og kun to tal, de binære - 1 og 0
Tillykke du er jo et geni.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 29-06-07 23:15

bla bla bla.... - utrolig så mange dumme kommentarer en person kan komme med...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-06-07 23:29

Tjaaaa... Freden holdt ikke længe.
Stop så det mundhuggeri !
Så bliver jeg igen beskyldt for at være seriøs
Du skulle måske overveje at afslutte dine spørgsmål på en ordentlig måde Tino.
Kun en tanke, men det bliver desværre ikke nemt for dig,
her på Kandu, hvis du ikke overholder de uskrevne regler.
Gambrinus
Hov.... Der var jeg seriøs igen. Det skal ikke ske oftere.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-07 23:31

Du er dog en bette skiderrik Tino. Se din egen historik dit bette fæ. Du spilder vores tid, derfor kom der et par sure opstød.

...og LOOOOL, jeg er dobbelt så gammel som dig din klovn. Og læs bare dit sidste annullerede spørgsmål igen.

...og LOOOOOL igen. Du var ikke engang født da jeg første gang selv stod på scenen på en festival.

Sorry Gambrinus, men den hvalp er simpelthen en klovn.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-07 23:38

...og smutter da i byen i ny og næ i Århus, og går på pæne "borger-restaurationer" som Bryggeriet og senest det der nye tyske ølhus i Frederiksgade. Var skam også inde og høre en ti - tyve orkestre da der senest var musik i hele byen. Og sidder af og til og forsøger at svare på dine lidt flyvske spørgsmål (indtil du annullerer dem fordi du åbenbart føler dig trådt over tæerne, fordi vi er et par der begriber lidt om økonomi i virksomheder).

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-06-07 23:58

Hvornår fa'n er du begyndt at sige undskyld til mig 3773 ?
Er vi uvenner ?
Lad os moppe hinanden som vi plejer ellers bli'r jeg sgu' mere forvirret, end jeg er i forvejen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : laksepote

Dato : 30-06-07 00:01

Lad være at tage noget med du ikke kan tåle at miste ! Tag godt med toiletpapir med. Det er sgu surt at have stået 30 min i kø til wc og så finde ud af, at der ikke er noget. Puuuha, sikke minder. Håber den sanitære standart er blevet bedre i de 10 år der er gået..... Suk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-07 00:01

Jamen så OK. Det hedder mobbe!

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 30-06-07 00:06

Jamen det tyder jo på jeg skal lave et nyt bruger navn??

Ja eller stille en masse spørgsmpl og så acceptere dem for at komme i plus..

Men tak for du skrev noget jeg kunne bruge til noget gambrinus - ja og jer andre der gjorde det samme..

God sommer.. - Roskilde here we come...

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 30-06-07 00:06

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-06-07 00:07

Shit !
Wobbe (e'et er sgu' lige glad, hvor'n det vender)
Min staveplade vendte på hovedet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-06-07 00:10

Se Tino ku' godt, når han bare tog sig sammen.
En fejl er kun en fejl, anden gang man begår den.
OK. Ikke alle ta'r ved lære lige hurtigt.
Men bedre sent en aldrig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-06-07 00:12

Woppe !

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 30-06-07 00:22

Næh Tino, du kan bare være dig selv og så glemme den der hovski snovski opførsel. Laver du en anden profil og fortsætter med at annullere godt to tredjedele af dine spørgsmål ryger du bare i uorden igen. Om alt er, spurgte jeg dig bare af simpel irritation, fordi jeg havde skrevet og tænkt en anelse over detjeg havde skrevet. Så bliver man lidt småsur over dumsmarte "karl-smart" svar som skal dække over de små klummere du har lavet. Og nu slutter du med at blackliste mig, fordi jeg "smækker" dig lidt. Vær en god kandu'e og accepter svar når du får nogle. Ikke nødvendigvis revl og krat, men ærlige forsøg og forsøg på dialog er ikke det ringeste. Men det opfattes som dybt uhøfligt når døren bare smækkes i, fordi det skrevne ikke lige nødvendig vis huer dig.

...igen sorry Gambrinus, lad os tales et andet sted. Denne profil bliver sikkert også BL'et