/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
forskællig lyd-styrke på ipod.
Fra : ryan1312
Vist : 843 gange
30 point
Dato : 26-06-07 14:04

Hej jeg har en ipod nano og den nye ipod 30 men vil så spørge om der ikke er en pogram der kan rette alle sangene så de er i samme lyd-kvalitet, for det er ret træls at nogle af sangene er lavere eller højere end de andre, der må da være en pogrem der kan rette alle sangene så de ligger på samme lyd-nivo/kvalitet.
Håber på hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 18:15

Findes ikke....

Det er manuelt arbejde - det skyldes jo de ikke er optaget med samme styrke....

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 30-06-07 20:25

hvordan vil du gøre det manuelt ????

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 30-06-07 20:35

I I-Tunes, kan du gennem :
Redigér - indstillinger - fanen afspilning > vælge lyd kontrol og lydforbedring.....

I-Tunes scanner så alle dine sange i biblioteket og retter på dem !

Nazgul

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 01-07-07 00:04

det vil sige at når jeg ligget sangene over på min ipod så er de alle i samme lyd-styrke/højde...

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 01-07-07 08:15

Ja. det er de. Det virker sikkert ikke sammen med andre MP3'er, men det er jo også ligemeget når du har I-POD !!

Nazgul

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 01-07-07 15:27

og det skulle gøre at ALLE sangene er i samme lydnivo på min ipod og nano

Accepteret svar
Fra : Traffic

Modtaget 30 point
Dato : 01-07-07 17:48

JA............

ALLE SANGENE ER I SAMME LYDNIVEAU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nazgul

Godkendelse af svar
Fra : ryan1312

Dato : 01-07-07 20:04

Tak for svaret Traffic.