/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dobbelt proceslinie ?
Fra : refi
Vist : 952 gange
100 point
Dato : 25-06-07 12:45

Hvad er det lige der er sket....

Jeg har lige pludselig 2 proceslinier....
Den ene indeholder hurtigstarticonerne
Den anden de programmer der er åbne...
Systray i højre hjørne er blor blevet dobbelt så høj...

Jeg kan godt finde pilen og trække den op og ned (den er IKKE låst) men den kan IKKE trækkes ned i 1 højde - 2 er minimum ???????????

Det giver selvfølgelig en masse plads til åbne programmer men "stjæler" af billedet som bliver endnu mere widescreen

Gendannelse ER prøvet...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-06-07 12:54

En ekstra proces linje kan lukkes, ved højre klik på et tom område: Luk værktøjs linje

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 12:57

Den øverste (hvor "start" ligger) har muligheden at lukke....

Det har den nederste IKKE.....

Det er den der skal lukkes.....

Kan jeg tro på at det der ligger i den øverste automatisk lægger sig i den nederste ved lukning.....

(jeg vil helst ikke miste alle mine hurtigstarter)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-06-07 13:00

Hvis du mister hurtig start, så er det hurtig ordnet, at trække nogle nye ned på linjen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-06-07 13:02

Det er vel ikke sådan at du har et ekstra skrivebord ? Så skal du scanne for virus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 13:16

Nej nej.....

Tingene ligger der kun en gang......

Se her

http://peecee.dk/?id=54507

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-06-07 13:22

Følger med.
Jeg vil også ha' 2 proceslinier.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 13:29

Citat
Følger med.
Jeg vil også ha' 2 proceslinier.

Du kan få en af mig

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 25-06-07 13:30

Du kan lave den lige så høj du vil og tilbage igen:

Før langsomt musen ned over overkanten af proceslinjen indtil markøren ændrer sig til en dobbeltpil der peger op og ned. Herefter trykker du på primære miseknap og trækker den op eller (som du aktuelt har lyst til) ned.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 25-06-07 13:36

Ups - jeg har ikke læst spørgsmålet ordentligt. Glem mit svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 13:36

Citat
Jeg kan godt finde pilen og trække den op og ned (den er IKKE låst) men den kan IKKE trækkes ned i 1 højde - 2 er minimum ???????????

Er prøvet.....

Jeg kan sagtans lave den højere, men det er jo ikke meningen.....

Den ene skal væk UDEN at slette noget...

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-07 14:00

Davs REFI

Jeg har osse haft problemet. Jeg véd så ikke om détte kan være løsningen FOR DIG, men hér hjalp det:

Du har sikkert en del hurtigstarter?.....Der er jo osse en mulighed for, at trække "pladsreservationen". Måske har du trukket den så langt til højre, at systemet døber en extra linie?. Det hjal midlertidigt hos mig, da jeg indskrænkede området....Desværre kom det igen.

Næste løsning var, at kopiere alle ikonerne til skrivebordet...og slette dém i proceslinien....og genstarte.

Det var bare lige dét

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 14:09

Jeg har også indtrykket af at proceslinien ikke er dobbelt men dobbelt så lang (så de lægger sig oven ovenpå....

Problemet er jo bare at når den er låst op skulle jeg kunne tage i det prikkede felt forneden og trække hen lige efter hurtigstartene - det kan jeg bare ikke.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 14:12

Håber det er forståeligt....

Altså lige efter hurtigstarterne på proceslinien er en form for perforering man kan trække i INDEN man låser (så er de væk) - men jeg kan ikke trække i den - den sidder nu i række 2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 14:14

STOP

Med følsomhed kunne jeg dog trække perforingen op i række 1........

Nu er den låst og KUN 1 række......

Hvordan fan.... er det dog sket.....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 14:17

Tak for svaret yearhouse.

Du "lokkede" mig i den rigtige retning.....

"Gambrinus"

Har du modtaget den

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-06-07 14:22

Jep !
Nu har jeg 3 proceslinier.
Fedt nok !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-06-07 14:27

ØV !
Man kan ikke fylde mere end halvdelen af skærmen med proceslinier.
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 15:47

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 15:48

Køb en større skærm ........