/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Bundkortets model?
Fra : ME.alexander
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 25-06-07 11:33

Hejsa, jeg har kigget lidt på nogle nye ram til min computer, grunden er den at jeg på mit tastatur (g15 ;-P) kan se at jeg har et ramforbrug på 93% når jeg spiller WoW, til tider kommer den op på 100% hvilket foruroliger mig at se på.

Men har kigget lidt på nogle kingston ram til en rimelig pris, men problemet er bare at jeg ikke ved hvordan jeg kan se om de kan passe til mit bundkort

så spørgsmålet er, hvor kan jeg se hvilket bundkort jeg har, hvilke ram der kan passe til bundkortet, og hvilke specifikationer mine nuværende ram har?

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-07 11:36

et lille program der hedder Everest Home, det er freeware

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 25-06-07 11:39

kan du give mig et link ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-07 11:43
Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 25-06-07 11:47

og nu er jeg i et dillema :P! en svarer på hovedspørgsmålet, en anden giver den videreførende del af svaret !

who get the points, who get em?

Godkendelse af svar
Fra : ME.alexander

Dato : 25-06-07 11:50

Tak for svaret kj.