/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
om det at sende store mails
Fra : Kortoververden
Vist : 521 gange
10 point
Dato : 24-06-07 23:14

Tippet

http://www.kandu.dk/tip16225.aspx

Er sikkert meget godt, men hvad med modtageren?

Personligt ville jeg og min Outlook være temmelig triste over at modtage en mail på 100mb

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-07 23:24

Jeg har også svært ved at se formålet......

Der findes masser af steder til store uploads.....

Så hellere 100 mails af 1 Mb.....

Bortset fra det modtager du dem ikke..... - du skal selv hente dem....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-06-07 00:10

Personligt ville jeg og min Outlook være temmelig triste over at modtage en mail på 100mb
Du skal jo heller ikke modtage gennem outlook, men direkte fra storemail til din puter over nettet.
Syntes da det er en god service at min kammerat kan sende, et godt program eller film til mig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 00:13

Citat
Er sikkert meget godt, men hvad med modtageren?

Personligt ville jeg og min Outlook være temmelig triste over at modtage en mail på 100mb
Jeg er meget glad for at bruge denne måde til at sende store filer.Derfor dette tip,som jeg tror mange andre vil få glæde af.Modtageren skal bare klikke på det link der kommer med,når man får besked på at hente filerne..
Citat
Der findes masser af steder til store uploads.....

Så hellere 100 mails af 1 Mb.....
Jeps,der findes flere steder til store uploads,men nu nævnte jeg bare lige én af dem som jeg syntes godt om...Jeg ville ikke bryde mig om at få tilsendt 100 mails i min indbakke...Nu mens jeg er her,vil jeg da lige sige tak for de positive tilbagemeldninger om tippet.Dejligt at se i syntes om det lille tip,til de store filer

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 00:19

Citat
Syntes da det er en god service at min kammerat kan sende, et godt program eller film til mig.
VH Palle Hansen
Mine venner og familie er også glade for at jeg nu kan sende længere videoklip OG billeder af mine katteIsær videoklippene,for før kunne de kun se en lille stump.Sov dejligt,nu vil jeg hoppe i seng

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 00:35

http://storemail.dk/?g=2006795832
Véd ikke om det kan lade sig gøre at se filen herinde,men gør lige forsøget.
Filen er godt nok ikke særlig stor,så det er bare en lille prøve

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 00:37

Forkert fil...

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 00:46

http://storemail.dk/?g=1113197419
Her er den rigtige,og den vender vist endda også rigtigt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-06-07 01:04

Noget værre katteri

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-06-07 01:25

God og klar film klip Storemail er røget i Foretrukne hos mig, som en mulighed når jeg vil sende store filer

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-06-07 07:18

Citat
Syntes da det er en god service at min kammerat kan sende, et godt program eller film til mig.
VH Palle Hansen

Så må man bare håbe antipiratgruppen ikke kigger med

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 07:32

Citat
God og klar film klip Storemail er røget i Foretrukne hos mig, som en mulighed når jeg vil sende store filer
Hej o.v.nDet er fordi det er et godt digitalkamera jeg harJeg fik en PM fra én af mine venner,om hvordan jeg kan vende det første klip herinde,så det skal jeg prøve senere.Hav en god mandag.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 07:33

Citat
Noget værre katteri

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 07:36

Citat
Så må man bare håbe antipiratgruppen ikke kigger med
Hvorfor tror du det er ulovligt?Det er jo noget af det samme som PEECEE.Jeg vil bare gerne vide om det er mere lovligt?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-06-07 07:45

Jeg ved ikke hvad du mener med PEECEE men medmindre din kammerat selv laver programmerne, og filmene, så er det givetvis ulovligt

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 13:41

Citat
Jeg ved ikke hvad du mener med PEECEE men medmindre din kammerat selv laver programmerne, og filmene, så er det givetvis ulovligt
www.peecee.dk er også et sted du kan uploade billeder.Det bliver endda brugt meget herinde..Mit tip gik ud på at uploade billeder,og små videoklip.Programmer har jeg ikke nævnt noget om.Men du må jo have læst et sted at det er ulovligt?????Men hvor?????Hvis jeg havde vidst det var ulovligt,havde jeg ikke skrevet det som et tip.Men jeg kan bare stadig ikke forstå hvorfor det skulle være ulovligt.Jeg skal lige nævne at billederne og videoklippene jeg oploader er helt mine egne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 13:52

Nej nej nej.... Stop nu.....

Der er IKKE noget ulovligt....

Meningen med programmet var vel blot at skulle du sende 50 billeder til "moster agathe" ville hendes postkasse blive fyldt op eller hun kunne ikke modtage så store filer.....

Her henter du det du ville have medsendt ned og gemmer hvor du vil.....

Men som dsagt - der findes masser af den slags....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 25-06-07 14:06

Hvorfor ikke bare sende store filer direkte til modtageren via skype.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 14:09

Citat
Der er IKKE noget ulovligt....
Nej,det kunne jeg heller ikke forestille mig
Citat
Meningen med programmet var vel blot at skulle du sende 50 billeder til "moster agathe" ville hendes postkasse blive fyldt op eller hun kunne ikke modtage så store filer.....
Det har du nemmerlig ret i.Det er jo netop meningen med det heleJeg syntes det er en rigtig smart idé at man kan dowloade så mange mb,og så bare gemme dem på egen pc

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 14:12

Citat
Hvorfor ikke bare sende store filer direkte til modtageren via skype.

Jeg bruger ikke skype,så benytter mig af den anden metode i stedet

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-06-07 14:41

Det var palle der nævnte muligheden for at sende programmer

Ulempen ved at sende med Skype er jo åbenlys, idet det kræver at begge parter skal være online samtidig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 14:43

Citat
Det var palle der nævnte muligheden for at sende programmer

Der findes også "gratisprogrammer" - dem må man godt sende

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 15:58

Citat
Der findes også "gratisprogrammer" - dem må man godt sende
www.storemail.dk er både gratis og danskOg så vidste jeg forøvrigt slet ikke at man kunne vise små filmklip herinde.Har aldrig prøvet det med PEECEE.Men det kan "storemail" i al fald godtJeg er blevet meget glad for at jeg fandt den side.Men der skal nu ikke ikke så meget til at glæde mig,når det handler om den slags

Kommentar
Fra : dior

Dato : 25-06-07 15:59

Citat
Der findes også "gratisprogrammer" - dem må man godt sende
Undskyld,jeg misforstod vist det du skrev...

Kommentar
Fra : kmdethurah

Dato : 25-06-07 22:26

Hej allesammen!

Dejligt at se at I kan lide vores nye service! Det er klart at der vil være nogen ting vi kan gøre bedre nu, men vi har valgt at lægge vores "beta-udgave" ud nu, så man allerede kan få gavn at det basale nu. Vi vil selvfølgelig blive ved med at udvikle siden og tilføje nye funktioner, større upload muligheder osv. med tiden - men bliv endelig ved med at sprede ordet - det er sådan vi kan overleve.

På gensyn på storemail.dk

Med venlig hilsen

Kasper, stifter af storemail.dk