/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Søget titel på film
Fra : torben50
Vist : 464 gange
30 point
Dato : 17-06-07 17:36

Jeg søger titlen på en film. Jeg kan sige så meget at det er en rigtig bandit-action-film med enten Bruce Willis eller John T (Eller en der minder om dem) i hovedrollen. Det bare ren action lige fra start til slut med biljagter, eksplosioner, massedrab og en betjent der går bersærk med en bazooka. Den er bare herre fed. Kan bare ik huske hva den hedder

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-06-07 17:57

Nogenlunde hvornår er den fra?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-06-07 17:57

Die Hard ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-07 18:10

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 6

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 18:14

Har du så denne gang tænkt dig at leve op til det du selv brokker dig over

http://www.kandu.dk/spg105830.aspx

Du får svar på dine spørgsmål for så at annullere dem, samtidig brokker du dig over at du og din far ikke får point og stjerner nok

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 30 point
Dato : 17-06-07 19:23

Hej jeg har godt hørt om den film der!!

Kommentar
Fra : torben50

Dato : 17-06-07 19:24

Okay ved du hvad den hedder?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 19:25

Nej første gang jeg hørte om den var i det her indlæg

Kommentar
Fra : torben50

Dato : 17-06-07 19:26

OKay. Ja det var egentlig der jeg hørte om den første gang. Så findes den garanteret ikke?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 19:27

Nej det tror jeg heller ikke du skal regne med den gør Torben50. Og stil nu nogle ordentlige spørgsmål istedet for det der!! ik?

Kommentar
Fra : torben50

Dato : 17-06-07 19:28

jo det skal jeg huske at gøre og mange tak for hjælpen boibbo. Kan også mærke at folk de klager lidt over mig!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 19:41

Det er dig og din "far" der klager over brugerne på kandu. Især om point og stjerner. Men I annullerer jo bare

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 20:01

Torben50 du ska jo tænke på der er mange der ikke kender til pointsystmet derfor ved de ikke at de skal give nogen stjerner. Måske du bare ska kigge på pointantallet istedet for stjernerne hvis du gerne vil opnå lidt credit. Og så husk lige selv at godkende når du selv stiller spørgsmål. Det er lidt dobbelmoralsk af dig..

Godkendelse af svar
Fra : torben50

Dato : 17-06-07 20:09

Tak for svaret boibbo.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 20:46

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-06-07 20:49

Han overfører jo bare sine point til boibbo og stiller nogle spørgsmål som ingen kan svare entydigt på.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 20:59

ja nu ved jeg jo godt hvem han er i virkeligheden, derfor han gir dem til mig. Han har det med at tage lidt pis på det herinde og når han så endelig er seriøst er der ik mange der vil tage ham seriøs. Det han vel selv lidt skyld i. Ik sandt Torben? Hehe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 21:05

Hverken du boibbo eller Torben er for kloge LOOOL, men den dag i bliver smidt ud af kandu, så vil I måske tænke anderledes.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-06-07 21:06

Synes nu ikke jeg har gjordt så meget forkert. Men ja Torben ska nok passe lidt på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 21:08

Det skal du også boibbo