/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pointgivning!! Til alle!
Fra : torben50
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 17-06-07 15:38

Det er godt lige min fars bruger jeg skriver fra..Vi svarer selvfølgelig på spørgsmål for at hjælpe hinanden herinde men så synes jeg også godt man skal huske at give os de point vi fortjener. Har op til flere gange svaret 100 % korrekt på nogen der mangler en sang eller et eller andet og har allerede svaret efter 3 min men alligevel for jeg kun 3 stjerner istedet for fuld. Spørgsmålet var jo 100 % korrekt. Det bare ikke i orden musiksmag!!

Synes lige man skal tænke over den

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 15:46

Så tænk du lige over denne

http://www.kandu.dk/Spg100317.aspx

Men det kunne da være rart at have kendskab til din egen brugerprofil på kandu.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-06-07 15:46

- vi er her ikke for at samle point...
- tænk lige over det!

God søndag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-06-07 15:48

Og jeg tror ikke folk tænker over om besvarelsen skulle have mere end de tre stjerner, som er standardafmærket på kandu på forhånd

Hvis man vil give en besvarelse mere end standarden på de tre stjerner, skal man selv sætte prik i et andet antal stjerner

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-06-07 15:52

Citat
torben50

Dato : 11-02-07 03:24

--------------------------------------------------------------------------------
Nu har jeg sidder oppe hele natten og ledt efter den sang, for jeg vidste nemlig jeg havde den på en af mine plader, men ku bare ik huske hvad den hed og hvem det var med.. Så skriver du lige pludselige Boibbo.. Helt uforventet.. Og ja det var den :D

Mange tak for svaret Boibbo..

og så bliver spørgsmålet annulleret

Hvorfor "brokker" du dig !?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-07 15:53

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 5

Synes lige man skal tænke over den

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-06-07 16:31

Citat
Det bare ikke i orden musiksmag!!

Annuller spørgsmålet
Fra : torben50

Dato : 17-06-07 16:32

Fuckhoveder!