/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overførsel af billeder
Fra : chicapigen
Vist : 889 gange
100 point
Dato : 12-06-07 20:32

hejsa
jeg har installeret en bluetooth på min pc og har siddet og overført billeder, det gik fint men da jeg skulle vise min bedre halvdel billederne..............ja hvor er de henne jeg kan ikke hitte dem jeg har kigget i diverse mapper men de er som sunket i jorden, er der en der kan fortælle mig hvor billederne ligger sig på computeren

venlig hilsen chicapigen

pu ha det er dælme stadig lummert

Kommentar
Fra : dior

Dato : 12-06-07 20:36

Bare et lille gæt,men har du kigget om de ligger i mappen"billeder".
I morgen skulle det vist blive lidt køligere

Kommentar
Fra : dior

Dato : 12-06-07 20:37

Hvis ikke de ligger dér,kan du gå ind og søge på filnavnet,så skal de nok dukke op et sted

Kommentar
Fra : dior

Dato : 12-06-07 20:48

Nu vil jeg gå ud og nyde det på altanen.
Håber du finder billederne
Hej fra dior

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-06-07 21:39

hej dior
ja nu har jeg ledt i billed mapper og dokumenter og jeg har skrevet billeder fra bluetooth i søgefeltet men billederne dukker ikke op, jeg tror de ligger i en skjult mappe pyha det er nok varmen der spiller mig et pus, men jeg må jo lede vidre

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-06-07 22:30

Til chicapigen

Hvis du kan huske et af billedernes navn, så prøv at søg på dette.

Hvis de evt. er slette, så prøv dette program "PC Inspector File Recovery". Dette program reddede 90% af mine "julebilleder" af mine børnebørn, sidste år. Du får linket her:

http://www.pcworld.dk/download/65/754

Kom lige tilbage, og fortæl, om du har fundet billederne.

Med venlig hilsen
franksp

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-06-07 22:51

Som Franksp siger, gå ind på kammeraet (Går jeg ud fra det må være) og find navnet på et af billederne fx 100-oo75 eller sådan et mærkeligt nummer (måske med bogstaver). Ga så ind i søg på denne computer og skriv nummert der...

Synes nu det var varmere igår, bor i Århus og her har der været overskyet næsten hele dagen

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-06-07 22:54

Hvis billederne ikke mere er på kammeraet så prøv at ligge et nyt billede ind og lig mærke til hvor den gemmer det... eller prøv at søge på det nye billedes navn og se om du så kan finde de andre ud fra det

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-06-07 23:56

jeg har stadig billederne på mobil tlf. så de er ikke væk fra mobilen. jeg kan godt se hvad de hedder i mobilen f.eks 016.jpg og når jeg søger på computeren kan den ikke finde det . det er lidt underligt ikke, med min gamle mobil brugte jeg et datakabel når jeg skulle ligge billeder ind og de er nemme at finde, men nu ville jeg overføre dem med min ""blue tosse "" og så gemmer de sig
ja det kan måske også være mig der gør noget forkert. når jeg overfører et billede fra mobil til pc via bluetooth så løber der en blå streg i bunden og bagefter åbner billedet i windows billed og fax fremviser , så jeg går da ud fra at billedet så er overført

venlig hilsen chicapigen

ps frank tak for programmet det vil jeg prøve en af dagene for jeg har en skive med billeder der er gået i stykker

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-07 01:35

Måske har du instaleret et eller andet program, som fulgte med din bluetooth, hvis du har, så prøv at lede i en undermappe i programmet, Denne computer - Programmer - "Det mulige programs navn" åben denne mappe, mange af den slags programmer gemmer som standard, billeder og andre filer i en sådan under mappe, ellers overfør billederne en gang til, og læg så mærke til hvor de gemmes, der er sandsynligvis en trin for trin guide, hvor du klikker Næste, før den blå streg kommer og viser at billederne overføres, det er før den blå streg starter, at du har mulighed for at se hvor billederne gemmes

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 13-06-07 07:45

Søg på hele computeren efter filer der er ændrede på den dato du uploadede dem til PC'en. Du kan begrænse sægninger ud fra ændringsdato.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-06-07 08:01

Nu skriver du ikke, hvilken mobil du har, men hvis det er en Nokia, højreklikker du bare på PC Suite ikonet nede ved uret og vælger "Filstyring".

I "Filstyring" vælger du at få adgang til det sted på telefonen, hvor du har billederne liggende - fx hukommelseskortet. Og dér åbner du så de billeder, du vil have lagt over på computeren, og vælger at gemme dem fx i billedmappen.

Telefonen skal være forbundet med computeren imens (via Bluetooth eller kabell; det er et fedt).

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-06-07 10:29

Start/Søg/Billeder,musik eller video, klik her

Hak i Billeder og foto og skriv så i søgefeltet

*.jpg og klik på Søg

Så skulle du gerne få alle de billeder der slutter på .jpg som ligger på din harddisk

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 13-06-07 19:47

Tak for svaret o.v.n..

og til alle jer andre

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-06-07 19:49

JEG FANDT BILLEDERNE I C:WINDOWS/TEMP

.jeg syntes bare det er mærkeligt når jeg søgte på hele maskinen at den ikke fandt dem der

nu er mappen temp vel ikke sådan en midlertidig mappe så de lige pludselig er væk igen ?

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-06-07 19:54

Du søgte jo heller ikke efter *.jpg og hvis du sletter TEMP forsvinder det jo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-07 01:34

for at du kunne bruge mit indlæg, men flyt nu de billeder til deres rette placering, temp mappen bliver tømt, hvis du kører en disk oprydning, eller du kan ved et uheld vælge at tømme temp mappen, har du Windows XP kan de nemt flyttes, marker alle billeder og klik på Flyt de markere filer ude til venstre, under Fil og mappeopgaver

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-06-07 12:52

dr_dem jo jeg har søgt flere gange på *.jpg og jeg har lige nu prøvet en gang til og de kommer ikke frem på den måde, men jeg vil oprette en anden mappe og få lagt dem over i så de ikke bliver slettet.

venlig hilsen chicapigen