/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 afspiller
Fra : Gogzi
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 06-06-07 16:23

Har en mp3 afspiller med 1 GB, kan det passe at den kan tage ca 200 stykker musik af mp3 format, af sådan ca 4 minutters varighed ????

Kommentar
Fra : pve

Dato : 06-06-07 16:26

Ja det kan godt passe - det er afgørende for hvor mange sange du kan ligge på den (udover selvfølgelig antal GB) er i hvilken kvallitet du vælger de skal være.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-06-07 16:30

JA !
Det kommer sæ'fø'li' an på i hvilken kvalitet MP3 filerne har.
Normalt -> 300 til 500 MP3 filer på 1 GB.
(Har lige målt)
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 06-06-07 16:32

Ang kvalitet, det har jeg ikke lige så meget forstand på. Har bare lagt musik fra mine cder over.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 06-06-07 16:32

Du ka' jo bare vælge en stabel MP3 filer/mapper på din harddisk.
Højreklik - Egenskaber
Så kan du se, hvor mange filer du har valgt og hvad de fylder.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Gogzi

Dato : 06-06-07 16:42

Tak for svaret Gambrinus.
Tja det ser ud til at den er fyldt helt op.