/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia N95 fra udlandet
Fra : Broderpivert
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 05-06-07 14:58

Nogle der kan sige mig hvor i verden jeg kan finde en Nokia N95. Den skal helst komme fra USA. Og den skal være Sim Free? Man har jo den mulighed for at skifte sprog i telefonen. Den skal max. koste 4000. Håber nogle kan hjælpe da jeg har siddet på google og prøvet i flere timer nu!

Kommentar
Fra : umak

Dato : 05-06-07 16:30

du kan prøve at se på den side der hedder www.tele-matica.com kender den ikke selv fandt den ved et tilfælde

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-07 17:53

For 4000kr kan du jo købe en dansk uden simlås.

Men hvorfor skal den lige være fra USA??

Du kan jo ligemeget hvad bare opdatere den på det sprog du har lyst.

Venter selv på den telefon. Og har læst meget godt og skidt om den på www.mobildebat.dk Også der jeg har set den til under 4000kr.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-06-07 21:10

Men har du set den i DK til ca 4000 uden sim lock. Hvis du har vil jeg gerne vide hvor. Det behøver ikke lige være USA men et sted hvor den er billig og er uden sim lock....

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 05-06-07 22:26

http://www.typhone.nl/gsm/
Købes i Holland for se linket neden under
pømske

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 05-06-07 22:31

Det er alle løse Nokia's moms er i prisen
pømske

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-06-07 22:33

Lige pt har jeg selv fundet den til 4000 danske.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 05-06-07 22:33

Jeg mener simfri
ømske

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 05-06-07 22:36
Kommentar
Fra : pømske

Dato : 06-06-07 00:24

Er € 656 . alligevel ,snart det samme pris inclusiv momsen.
pømske

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-06-07 01:57

Bare vær opmærksom på at du kan løbe ind i problemer med at få telefonen repareret hvis der skulle opstå problemer.

Den skal i givet fald sendes frem og tilbage mellem dig og købslandet.

De telefoner der allerede er på markedet har i øvrigt en defekt software version da det endnu ikke er lykkedes Nokia at få webstreaming til at fungere optimalt, og det er også derfor at kun 3 og TDC har den til salg i øjeblikket (og så selvfølgelig en masse uafhængige forhandlere) dette er ikke en fejl der kan rettes med en softwareopdatering som du selv udfører, den skal til service for at blive fixet.

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 06-06-07 03:03

Der er lige solgt en til 3500kr på mobildebat.dk brugt ca 14 dage. Med kvitt.
Simlås og branding ville jeg se bort fra da det nemt kan klares af en selv hjemme fra computeren.

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=101748&highlight=n95

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 06-06-07 09:41

Tak for svaret copycatDK.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-06-07 09:57

- læste en test af N95 i Politiken. Konklusionen var at den var god son brevvægt og til at spartle vægge med!!! - det er en beta version der er kommet på markedet...

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 06-06-07 14:17

Der er mange test på den N95. Og lige så mange dårlige som gode.. Måske lidt flere dårlige...

Men det er jeg nu ligeglad med. Den skal bare afprøves. Og når jeg kigger i mine fotomapper og ser over halvdelen er taget med min nuværende mobil. Så er jeg ret ligeglad med andres mening.. Men jo kan da godt være jeg bliver træt af den meget hurtigt.

Men det skal også lige siges at den havde en hel del software problemer da den kom på markedet. + løs slider.
Det skulle nu være fikset med den sending vi er mange der står og venter på...