/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
vedr. tip om sikkerhedskode
Fra : michael_30
Vist : 1136 gange
200 point
Dato : 04-06-07 21:47

http://www.kandu.dk/tip16141.aspx
Findes der en måde til Nokia 6111?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-06-07 21:58

er det ikke 1-2-3-4-5?

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 22:55
Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-07 22:58

Hov....

Det var måske ikke simlåsen du mente..... ?????

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 05-06-07 00:21

jeg har ændret sikkerhedskoden fra standard 1-2-3-4-5 til en kode, som jeg har glemt fordi jeg ikke bruger den så tit.....

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 05-06-07 08:03

Virker til dem her: http://nfader.z-host.ru/forum/viewtopic.php?t=12

Plus et par flere som ikke er med på listen..

Til personen der gav en stjerne. Ja jeg har prøvet det og det virker. Ellers prøv google for svar.

Eller www.mobildebat.dk for overbevisning.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-06-07 10:01

jeg mener ikke, at man kan ændre sikkerhedskoden, er det ikke adgangskode du har ændret?

Clou

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 05-06-07 10:07

Citat
jeg mener ikke, at man kan ændre sikkerhedskoden, er det ikke adgangskode du har ændret?

Clou

Nej det er sikkerhedskoden. Den kan ændres under adgangskoder

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 05-06-07 17:50

sikkerhedskoden er den der gør at du frks ikke kan sætte et andet simkort i telefonen uden at skulle kende sikkerhedskoden. (Det er ikke en simlås)

Sikkerhedskoden bruges også når du vil sætte din telefon tilbage til fabriks indstillinger.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 05-06-07 19:00

Citat
sikkerhedskoden er den der gør at du frks ikke kan sætte et andet simkort i telefonen uden at skulle kende sikkerhedskoden. (Det er ikke en simlås)

Sikkerhedskoden bruges også når du vil sætte din telefon tilbage til fabriks indstillinger.

Præcis, det er den sikkerhedskode jeg skal have nulstillet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 05-06-07 23:35

Citat
Præcis, det er den sikkerhedskode jeg skal have nulstillet

Uden at træde nogen over tæerne kunne telefonen jo være stjålet/fundet o. lign.

Så mon ikke du kommer bedst om ved det ved at "grave" i hukommelsen og prøve de muligheder der kunne være...

Citat
jeg har ændret sikkerhedskoden fra standard 1-2-3-4-5 til en kode, som jeg har glemt fordi jeg ikke bruger den så tit

Den bruger man vel ALDRIG medmindre du skifter selskab...

Citat
Sikkerhedskoden bruges også når du vil sætte din telefon tilbage til fabriks indstillinger

Du må til en Unlocker der har udstyret til at udlæse den.....

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 01-07-07 22:21

Citat
Præcis, det er den sikkerhedskode jeg skal have nulstillet

Uden at træde nogen over tæerne kunne telefonen jo være stjålet/fundet o. lign.

Så mon ikke du kommer bedst om ved det ved at "grave" i hukommelsen og prøve de muligheder der kunne være...

Citat
jeg har ændret sikkerhedskoden fra standard 1-2-3-4-5 til en kode, som jeg har glemt fordi jeg ikke bruger den så tit

Den bruger man vel ALDRIG medmindre du skifter selskab...

Citat
Sikkerhedskoden bruges også når du vil sætte din telefon tilbage til fabriks indstillinger

Du må til en Unlocker der har udstyret til at udlæse den.....

Vedr. Sikkerhedskoden, kan jeg oplyse at på min Nokia 5500sport bruger jeg sikkerhedskoden ved automatiske tastaturlås, så den bruger jeg 100 gange dagligt.

Og vedr. mit spørgsmål omkring Nokia 6111, så må jeg ind i telekæden, hvor vi har købt telefonen, og se om de kan nulstille telefonen.... Håber de kan..

Godkendelse af svar
Fra : michael_30

Dato : 01-07-07 22:23

Citat
Du må til en Unlocker der har udstyret til at udlæse den.....

Tak for svaret refi.