/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Yasmin ....
Fra : beckski
Vist : 640 gange
10 point
Dato : 03-06-07 20:50

Så i dags dato ??
Hvad synes i der skal ske ??
begrund ....
er der nogen af jer, der æder dem til daglig ???

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 03-06-07 20:58

Ja, jeg æder dem til daglig indtil i dag.

Jeg har det så dårligt med det. Som om jeg bare har været heldig at det ikke er mig, der er død af det.

Fatter ikke at de er på markedet.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 03-06-07 20:59

husk at beskyt dig hvis du stopper i dag

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 03-06-07 22:20

det er altid sådan, at tv skal fat i sagerne før der sker noget

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 04-06-07 10:08

Jeg har taget yasim - forstår ikke dette store påstyr da ALLE p-piller kan give blodproppe og hjerneblødninger -det har været kendt i årevis.. jeg har da fået de af vide af både læge og gyn. Det er jo et hormon.
Men det er da bestemt skræmmende at netop Yasmin bliver kædet sammen med dette i et størrer omfang.
Tror folk er forskellige - jeg får pt. højdosis p-piller fordi jeg er hyperfertil og ikke kan tåle dem med lidt hormon i og jeg skal tage præcis på minuttet selvom andre kan tage dem med op til 36 t. forsinkelse....
self. er det skærmmende med Yasmin men alt medicin har bivirkninger og det er self. få uheldige med alt medicin .... det er det sammen som at få børn få % er født med handicap eller misdannelser men det afholder os jo ikke fra at få børn? få % dør når de kører bil, flyver eller lign. men vi sætter os jo alligevel ind i bilen - for det er nok ikke os det rammer..

mht. Yasmin har man så muligheden for at skifte til anden p-pille men risikoen er der stadig..