/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Roxette sang
Fra : rwo
Vist : 471 gange
500 point
Dato : 02-06-07 21:45

Hvad hedder den Roxette sang der starter således?

"ohh, why you look so sad"

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 02-06-07 21:54
Kommentar
Fra : rwo

Dato : 02-06-07 22:02

Jo, det er den - husker jeg forkert, har Roxette ikke indspillet den også?

Kan ikke finde den på iTunes med Roxette...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-06-07 22:05

Rwo, du må næsten huske forkert, for den er heller ikke på TDC med Roxette

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 02-06-07 22:10

Hmm.. mærkeligt!

Men The Pretenders er bedre end ingenting.

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-06-07 22:16

Jeg tror ikke Roxette har indsunget den, men her er en liste med allle de plader de har lavet, så kan du selv se om du kan finde titlen imellem

http://www.reallyroxette.de/htm/disco1.htm

mvh dova

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 02-06-07 22:23

Jeg vil bare lige sige, at netop dette nr. godt kan give mindelser til Roxette. Altså som Copycats, ikke at de har indsunget det, men i nogle nr. læner sig op af Chrissie Hynde...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-07 22:34

Jeg tror ikke at Roxette har indsunget den, det burde jeg have skrevet i mit første indlæg, men der var fodbold hektisk i stuen teksten til Roxette´s sange kan du se her: http://www.roxette.se/ klik på LYRICS
Tak for point