/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
GPS Garmin nûvi 660
Fra : 2100
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 28-05-07 15:36

Nogen som har en GPS Garmin nûvi 660 og kan fortælle mig hvordan jeg retter telefonnummer på Ring hjem. Min kalder op til min egen mobiltelefon.

Så snart jeg trykker på Ring hjem, kalder den op.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-05-07 18:39

Der er vel ingen vej unden om at du må igennem den tykke manual så finder su sikkert svaret. Jeg kender det desværre ikke

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-05-07 20:36

Telefonnumrene ligger i din Mobil ikke i GPSen..
Så du skal lige tjekke mobilens telefonbog...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 28-05-07 20:51

Benjamin.Hansen: Hvis du har en Garmin ved du også at telefonbogen ligger under sin egen ikon og Ring hjem har sin egen ikon og ligger ikke under telefonbogen.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 28-05-07 21:12

Hejsa der var noget jeg ikke vidste
Men nu ved jeg det
Hvis du klikker på
FIND >
Mine farvoritter>
Hejm>
og nederst til højre klikker på rediger
Her efter vælger du skift telefon nummer
Her kan du indtaste nyt nummer...

Undskyld jeg var lidt for hurtig før...

Mvh
benjamin

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 28-05-07 21:21

Benjamin.Hansen: Tusind tak for dit svar, det var helt korrekt.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 28-05-07 21:25

Benjamin.Hansen: Hvis jeg vil havde den til at vise hvor stærkt man kører, hvor tiller jeg dette ind.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 28-05-07 21:28

Benjamin.Hansen: Har fundet ud af dette.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-05-07 21:36

Hvis du vi se hvor stærtk du køre imens du er på vej til destination skal du klikke / pege på vederste venste hjørne.
I det felt der viser tid til ankomst....
Her vises også hastighed hvis du ikke har den til at navigere for dig.
mvh Ben