/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er dette et TIP??? Eller HVAD?
Fra : Franksp
Vist : 830 gange
372 point
Dato : 26-05-07 23:51

Er dette et tip? Jeg håber det virker, når jeg har sendt det.

http://www.kandu.dk/tip16087.aspx

Jeg ved at molokyle er meget, meget populær i modsætning til mange andre, men ................... Det er sgu for meget, efter min mening.

Måske provokerer han, men alligevel.

Han har fået 15 point. ??????????

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 382 point
Dato : 26-05-07 23:56

Hej Frank.

Den er jo sat under kategorien 'Viitigheder', det er vist ok.

Det er lidt mærkeligt at der skal være sådan en kategori, for man kan da ikke skrive et 'tip' som en joke - men hva', så længe den kategori er der, ja så må den jo bruges. Man tilegner stjerner efter hvor god man synes joken er.

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-05-07 00:05

Måske er det sjovt..i hvertfald var jeg ikke i stand til at bedømme det og undlod.. som jeg ofte gør når meningen udebliver. Hvis jeg havde fået et godt grin havde jeg sikkert efterladt et par stjerner, men andre må jo javde ladet sig underholde...så spørgsmålet kan vel kun rettes til dem som kastede stjerner efter dette "tip"

Det der hackertip var heller ikke noget tip, men eftelod dog mig tilbage i godt humør

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 27-05-07 00:05

Franksp jo i den kat er det ok når man ser hvad ander poster så er det der ikke være eller beder en ander og jeg giver generalt 5 til alle tip med minder det har været vist 117 gange før for jeg syntes at det pointsystem er til grin det skulle afskaffes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-07 00:06

Tippet er under vittigheder, så ingen problemer hos mig, uanset om det er molokylen eller andre, som kommer med mere eller mindre dårlige vittigheder, det er helt tilfældig hvilke 5 der bedømmer tippet, noget i bedømmelsen, kan tyde på at tip stilleren har ramt både den ene og anden smag, for hvad der en god vittighed er

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-07 00:18

Jeg har så den holdning at kategorien vittigheder ikke hører til under tip.

Det tip, der bliver henvist til, har været vist i TV et utal af gange, men måske brugeren først er vågnet op her på det seneste

Jeg har intet imod de brugere, der skriver et tip i kategorien vittigheder, det tillader kandu jo.

Jeg synes kandu burde revidere hvad, der må skrives i "tip"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-05-07 00:24

Citat
Jeg synes kandu burde revidere hvad, der må skrives i "tip"
har vi ikke ytrings frhed her på Kandu ? Eller i lille Danmark i det hele taget så længe kategorien er der, kan der skrives hvad som helst, hvis Kandu skal med i debatten, burde spørgsmålet være stillet i kategorien Kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-07 00:48

Citat
har vi ikke ytrings frhed her på Kandu ? Eller i lille Danmark i det hele taget så længe kategorien er der, kan der skrives hvad som helst, hvis Kandu skal med i debatten, burde spørgsmålet være stillet i kategorien Kandu.dk

Det er også ytringsfriheden, jeg benytter mig af

Citat
hvis Kandu skal med i debatten, burde spørgsmålet være stillet i kategorien Kandu.dk

Nu er det sådan at spørgeren ikke kan vide, hvordan andre brugere vil svare og kan derfor ikke tage hensyn til kategorien. Nogle brugere ville måske mene at "spørgsmålet" skulle have været stillet i en anden kategori.

Jeg svarer på mine vegne og det skal spørgeren ikke belemres for (kandu eller ej)

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 27-05-07 01:17

Hvor er dog kloge

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 27-05-07 01:19

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-05-07 06:34

Selvføgelig er det et tip det er et tip til
smile musklerne,den er da meget sjov GRIS = 64.5 Kg.
smid madamen i ovnen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-07 08:01

Skriv et eller andet under tip, så gir jeg fem stars.
Hvis det gør dig lykkelig.

Kommentar
Fra : join

Dato : 27-05-07 09:00

Jeg synes at det er ok at starte en debat - og debatter hører også til i smalltalk..

Så Franksp ... ”Er dette et tip?” Jeg mener svaret må være: ja... Andre begynder at diskutere om kategorien VITTIGHEDER skal bevares eller ej,,, Jeg hører så til dem der mener, at den kategori skal bevares, MEN MEN MEN,,,

ifølge min mening trænger dén (altså kategorien VITTIGHEDER) til at blive feddet gevaldigt op. Som den er nu, er dén godt nok for mager! Der sidder folk rundt omkring i trådene der er triste og har svært ved at holde humøret oppe -

Kan vi ikke i stedet gå sammen om, at tæppebombe kategorien VITTIGHEDER med masser af gode jokes og links til befordring af det gode humør?? Døden skal jo have en årsag.. Kan vi ikke hjælpes ad med, at det er grin, vi kommer til at dø af?? Og når vi vælter af pinden, at det så er med et stort smil fra væg til væg i hele fem-øren??

hilsen
join

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-05-07 10:52

Sherlock Holmes og Dr. Watson drog på campingtur.
Efter et godt måltid mad og en god flaske vin lagde de sig for natten.
Nogle timer senere vågner Holmes op og ryster i Watson for at vække ham.
Watson, se op på himmelen og fortæl mig hvad du ser.
Watson gned sine trætte øjne og svarede :
Jeg ser millioner og atter millioner af stjerner.
Rigtig... og hvad siger det dig?
Watson funderede over spørgsmålet i nogle sekunder og sagde :
Astronomisk siger det mig, at der er millioner af galakser og potentielt billioner af planeter. Astrologisk observerer jeg, at Saturn er i Løvens vendekreds.
Kronologisk slutter jeg mig til, at klokken er omtrent kvart i tre.
Teologisk tror jeg, at Gud er mægtig og at vi er små og ubetydelige.
Meteorologisk tror jeg, at vi vil få et fint vejr i morgen.
Hvad siger det dig ?

Holmes var stille i nogle sekunder før han svarede :
Watson, din idiot. Nogen har stjålet vores telt.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-05-07 10:55

Nååå..... Ups......Nej......Undskyld.....
Den sku' ha' været under tips !
Gambrinus

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-05-07 10:57

Hehe...

Jeg smider et par vittigheder ind i en tråd, så ser vi hvad andre syntes

- Anden

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-05-07 11:10

Altså der er to kategorier, som jeg ser det, som ikke er specielt seriøse.
Vittigheder er vel ikke seriøst ud over at more andre lidt.
Smalltalk er oprettet specielt til pludresnak.

Der er vel sådan set frit slag i disse kategorier, men måske skulle "tipskiggerne" lige se hvilken kategori der tippes i, inden der kigges, så ikke skuffelsen bliver for stor.
Jeg oplevede/opfattede nu heller ikke vitsen som særlig sjov......så den fik ingen bedømmelse, for i TV fandt jeg heller ikke ud af hvad der foregik. (har set den reklame een gang)

Et tip er vel også en form for oplysning, og ikke til diskussion.
Dog er det lidt fjollet, at der til tider bliver lagt op til debat i tips.

Og husk lige, at de fleste Kandu brugere bare er almindelige mennesker, som du og de andre.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-05-07 11:37

e.c - Du har helt ret

Og til alle jer andre almindelige mennesker med humor, se lige :
http://www.kandu.dk/spg104958.aspx

Jeg kunne ikke lade være

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-05-07 11:41

Citat
Watson, din idiot. Nogen har stjålet vores telt.

og

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 27-05-07 14:28

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-05-07 23:03

Uhhh, selv tak Frank

Og så lige....

Citat
Kan vi ikke i stedet gå sammen om, at tæppebombe kategorien VITTIGHEDER med masser af gode jokes og links til befordring af det gode humør?? Døden skal jo have en årsag.. Kan vi ikke hjælpes ad med, at det er grin, vi kommer til at dø af?? Og når vi vælter af pinden, at det så er med et stort smil fra væg til væg i hele fem-øren??

- kære Join, dén ovenover her ^^^ den skal du altså lige ha' en krammer for, jeg 'tør' godtnok ikke være med i bomberiet, for jeg er allergisk overfor 'skældud'

Og Eyvind> Jeg griner endnu /Sherlock/Watson, jeg læste den lige op for min husbond(e) og vi jubler begge to

Måske skulle man starte en Vittighedsmarathon

Ha' en rigtig gid 2.nd Pinsedag allesammen.

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 28-05-07 21:21

Citat
Måske skulle man starte en Vittighedsmarathon

OK, Dorthe - gør det så i din egen tråd. Jeg synes ideen er god.

Mvh

Frank